مشکل جدید بازیکنانی که ۶ ماه از قراردادشان مانده است

0:45 - 17 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۷۵۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنانی که تنها ۶ ماه از قراردادشان باقی مانده است به دلیل شیوع کرونا با مشکل جدیدی روبرو شده‌اند.

- طبق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) هر بازیکنی که شش ماه تا پایان قرارداد با باشگاهش مانده باشد این اجازه را دارد که با تیم‌های مدنظر خود وارد مذاکره شود تا بتواند پس از پایان فصل به صورت آزاد به هر تیمی که می‌خواهد ملحق شود.

بر اساس همین قانون، در حال حاضر برخی از بازیکنان این روز‌ها مشغول مذاکره با تیم‌های مدنظر خود هستند. بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس یکی از همین بازیکنان است که با برخی از باشگاه‌های وارد مذاکره شده است.

در همین مورد یکی از مسئولان سازمان لیگ در گفت‌وگو با میزان اظهار داشت: این قانون زمانی اعتبار دارد که شرایط عادی باشد، نه الان که کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است. این روز‌ها حتی لیگ‌های معتبر اروپایی هم تعطیل شده و آنها هم نمی‌دانند اگر در اوایل خرداد بازی‌های‌شان را شروع کنند چه زمانی مسابقات به پایان می‌رسد. به همین دلیل بازیکنانی که الان در حال مذاکره با باشگاه‌های دیگر هستند، تا زمانی که بازی‌ها به پایان نرسد، نمی‌توانند از باشگاه‌شان جدا شوند. به معنای دیگر، قانون مذاکره با باشگاه‌ دیگر به فاصله شش ماه تا پایان قرارداد، در این فصل چندان جدی تلقی نمی‌شود و زمان پایان لیگ به عنوان زمان پایان قراردادها تعیین شده است. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *