رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آیت‌الله حسینی‌بوشهری: با همدلی و مواسات از بحران کرونا عبور خواهیم کرد

14:39 - 10 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۶۷۲۳
عضو مجلس خبرگان با اشاره به رزمایش سراسری کمک مؤمنانه ضمن تاکید بر اینکه با همدلی و مواسات از بحران جهانی کرونا عبور خواهیم کرد گفت: ما می‌توانیم با همدلی، همراهی و مواسات کرونا را شکست بدهیم و با بی‌اعتنایی به تحریم‌های ظالمانه دشمن به موفقیت برسیم.
با همدلی و مواسات از بحران کرونا عبور خواهیم کردآیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به «رزمایش سراسری کمک مومنانه» بیان کرد: تجربه ۴۱ ساله انقلاب نشان داده است که این انقلاب با همدلی و همراهی مردم پیش رفته و این گونه نبوده که مجموعه خاصی تحت عنوان دولت این حرکت عظیم را پیش برده‌اند.
 
وی با بیان اینکه در کشورمان هر مشکلی که ایجاد می‌شود مردم همراه و در کنار هم هستند گفت: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری تحت عنوان مواسات مؤمنانه شاهد هستیم در سراسر کشور هر فردی بسته به توانمندی خود در این رزمایش شرکت می‌کند.
 
عضو مجلس خبرگان بیان کرد: مردم کشورمان با روحیه نوع‌دوستی خود این حرکت بزرگ را پیش خواهند برد و با الهام از آموز‌های اسلامی کسانی که در بحران کرونا آسیب دیده‌اند و مشکلاتی در زندگی آن‌ها به وجود آمده مورد حمایت قرار می‌دهند. 
آیت‌الله بوشهری با بیان اینکه با همدلی و مواسات از این بحران جهانی به راحتی عبور خواهیم کرد، در پایان گفت: ما می‌توانیم با همدلی، همراهی و مواسات کرونا را شکست بدهیم و با بی‌اعتنایی به تحریم‌های ظالمانه دشمن به موفقیت برسیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *