اهتمام دستگاه قضایی استان زنجان برای اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه

22:00 - 09 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۶۵۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان زنجان از ز اجرای دقیق مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان خبر داد.
اهتمام دستگاه قضایی استان زنجان برای اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه - حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای معاونین و قضایی استان زنجان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: خدا را شاکریم که توفیق داد تا این ماه پر خیر و برکت را درک کنیم، انشاء الله از فیوضات این ماه مبارک نهایت استفاده را علیرغم محدویت‌های فرهنگی ببریم.
 
وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات انجام شده از سوی شورای معاونین و قضایی استان در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه، از تدوین برنامه سال ۹۹ دستگاه قضایی استان زنجان خبر داد و گفت: انتظار ما از کلیه سازمان‌ها و حوزه‌های قضایی استان اجرای دقیق برنامه‌های ابلاغی از مرکز و همچنین تدوین و اجرای برنامه‌های مبتکرانه در حوزه‌های تحت امر است.
 
رییس شورای قضایی استان زنجان اظهار داشت: اجرای برنامه‌های تدوین شده بایستی در طول سال با رعایت جدول زمانبندی شده همراه باشد نه اینکه برنامه‌ها به پایان سال موکول شود، لذا رصد ماهانه از میزان اجرای برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد تا پایان سال از برنامه‌ها عقب نمانیم.
 
رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به وجود نگرانی‌های پسا کرونا در مجموعه دستگاه قضایی استان زنجان گفت: البته این نگرانی‌ها در استان‌ها متفاوت است، اما به هر حال بعد از کرونا  با حجم قابل توجهی از پرونده‌ها در استان مواجه خواهیم شد که برنامه ریزی و اقدامات لازم مدیریتی این حجم از ورودی پرونده‌ها نیازمند  همکاری و همراهی کلیه مجموعه‌ها می‌باشد و نباید به هیچ عنوان حقوق عمومی مردم و جامعه تضییع شود.
 
حجت الاسلام صادقی نیارکی در ادامه از برگزاری جشن گلریزان در کلیه حوزه‌های قضایی استان خبر داد  و تصریح کرد: درسال گذشته جشن گلریزان در هشت حوزه قضایی استان  برگزار شد، که با برنامه ریزی‌های انجام شده امسال در کلیه حوزه‌های  ۱۳ گانه  قضایی استان آنهم  بصورت غیر حضوری و مجازی برگزار خواهد شد، که امیدواریم  امسال با شرایط حاکم در جامعه و اعمال محدودیت‌های کرونایی شاهد افزایش کمک‌های مردمی و افزایش آزادی قابل توجهی از محکومان جرایم مالی غیر عمد در استان باشیم.
 
رییس کل دادگستری استان زنجان از اجرای دقیق مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان خبر داد و افزود: در این راستا بیش از ۳۰۰۰ متر بنا از جمله توسعه دادسرای زنجان، ساختمان شورای حل اختلاف و خانه‌های سازمانی   در حال احداث است.
 
لازم به ذکر است در ابتدای جلسه اعضای شورای قضایی  ضمن ارائه گزارشی از اقدامات سال گذشته، برنامه‌های  تدوینی مجموعه خود در سال ۹۹   تشریح کردند.
 
انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *