برگزاری نشست‎ مسئولان فدراسیون با هدف به‌روزرسانی و اجرای مقررات فیفا

19:01 - 09 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۶۵۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دبیرکل فدراسیون فوتبال نشستی را با مسئولان بخش‌های مختلف فدراسیون با محوریت حوزه فعالیت واسطه‌ها و همکاری با آنها برگزار کرد.

- طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست مشترک مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با جمشید نورشرق، سهیل مهدی، رضا نقی‌پور، فریبرز محمودزاده، صفی‌اله فغانپور، علی سلیمانی، امیرحسین حسینی، پریا شهریاری و حمیرا اسدی امروز ظهر در سالن روابط عمومی برگزار شد.

در این نشست دبیرکل فدراسیون به بررسی ابعاد گوناگون حوزه فعالیت واسطه‌ها در فوتبال کشور پرداخت و گفت: از سال ۹۴ مقررات اولیه این حوزه را تدوین کردیم. ضمن اینکه در سال‌های اخیر نیز در چارچوب مقررات فیفا تنظیم شده و در هیات رییسه فدراسیون به تصویب رسیده است. محمدنبی از کلیه مسئولان حاضر در این نشست دعوت کرد تا با ارائه نظرات خود در این زمینه به مشارکت بپردازند.

در این بخش نورشرق، مسئول کمیته وضعیت بازیکنان به اهمیت و لزوم توجه هرچه بیشتر به حوزه واسطه‌ها و تعدد پرونده‌های این کمیته پرداخت و در ادامه نیز سایر حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

ضمن اینکه در زمینه الزامات فیفا برای فعالیت واسطه‌ها در فوتبال نیز مباحثی مطرح و مقرر شد پس از جمع بندی اعضای حاضر در این نشست، تمهیدات لازم اتخاذ شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *