صادقی: می‌توان باقیمانده لیگ را به فصل بعد اضافه کرد

22:29 - 08 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۶۲۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: یکی از پیشنهادهای جالبی که من در مورد کشورهای دیگر خواندم این بود که فدراسیون‌ها بیایند لیگ فعلی و لیگ فصل بعد را به هم بچسبانند.

، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم ساپیا در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «ورزش تعطیل نیست» صحبت هایی را مطرح کرد که چکیده ای از آنها را در زیر مشاهده می کنید:

*من مطمئن هستم اگر ما کنار همدیگر باشیم می‌توانیم از این بحران عبور کنیم. 

*من پس از اینکه قرار شد به‌ عنوان سرمربی در تیم سایپا فعالیت کنم با هماهنگی مدیریت باشگاه یک استراتژی تعریف و برنامه‌ریزی انجام دادیم که این برنامه‌ریزی این‌طور بود تا پس از سه سال بتوانیم یک تیم قوی در حد کسب سهمیه داشته باشیم.

*ما به جای بازیکن خریدن به سمت ساختن بازیکن و پرورش استعدادها رفتیم و در این زمینه هم واقعاً خوب کار کردیم.

*مطمئن هستیم هر چه زمان بگذرد شرایط تیم ما بهتر می‌شود. 

*بازیکن‌های ما در ایران امکانات لازم ورزشی را در منزل‌های خود ندارند که بتوانند تمرین کنند ولی ما سعی کردیم با برنامه‌هایی که به آنها می‌دهیم افت بدنی‌شان را کاهش بدهیم.

*تاریخی برای از سرگیری تمرینات از سمت فدراسیون و یا سازمان لیگ به ما اعلام نشده است.

* با یک فرصت دو یا سه هفته‌ای سخت است که بازیکن‌ها به آمادگی برسند و ممکن است آنها دچار آسیب‌دیدگی شوند.

*لیگ ما برعکس سایر لیگ‌های معتبر دنیا، لیگ پول‌سازی نیست و تنها اعتبار لیگ‌ ما این است که بتوانیم یک تیم ملی خوب داشته باشیم تا به جام‌جهانی صعود کند. اما با این شرایط فکر می‌کنم ما در مرحله مقدماتی جام جهانی با چالش روبه‌رو خواهیم شد.

*من دوست ندارم به دلیل از سرگیری تمرینات، خدایی نکرده سلامت یکی از بازیکن‌ها و همکارهای ما به خطر بیفتد. یکی از پیشنهادهای جالبی که من در مورد کشورهای دیگر خواندم این بود که فدراسیون‌ها بیایند لیگ فعلی و لیگ فصل بعد را به هم بچسبانند. 

*این بلاتکیلفی ضربه بدی به ما وارد کرده است ولی قبل از هر چیزی امیدوارم این بیماری برطرف شود تا ما در کمال سلامت بتوانیم فوتبال را از سر بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *