رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شهرداری چارت جدید سازمان خدمات اجتماعی را تصویب کرد

13:31 - 08 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۶۱۳۲
به گفته سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با تصویب چارت جدید این سازمان، آرزوی ده ساله کارکنانش به واقعیت پیوست.

- سیدمالک حسینی، از تصویب چارت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خبر داد و گفت: با تصویب چارت سازمان آرزوی ده ساله کارکنان به واقعیت پیوست و با این اقدام سازمان وارد دوره بلوغ تشکیلاتی شد.

وی ادامه داد: با انجام این مهم، نظاماتی که در شهرداری تهران به لحاظ اداری، استخدامی و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان حاکم است، مانند تبدیل نیرو‌های هادیان‌شهر به خدمات اداری شهر برای این سازمان هم صدق می‌کند.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی از تصویب چارت جدید این سازمان خبر داد و گفت: با تصویب چارت سازمان آرزوی ده ساله کارکنان به واقعیت پیوست و با این اقدام سازمان وارد دوره بلوغ تشکیلاتی شد.

حسینی افزود: تصویب ساختار تشکیلاتی از سال ۱۳۸۹ که سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با ادغام چند اداره کل و ستاد ایجاد شد، معطل مانده بود که در سه ماه پایانی سال ۹۸ با انجام کار‌های کارشناسی فشرده و مساعدت بخش‌های مختلف خوشبختانه تلاش‌ها به ثمر نشست و با تصویب شورای اداری شهرداری تهران در تاریخ ۲۸اسفندماه ساختار جدید ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: با تصویب و ابلاغ ساختار جدید، پست‌های امانتی، حذف شده و کارکنان با دریافت حقوق و مزایای پست خود، احساس تعلق بیشتری نسبت به این سازمان پیدا می‌کنند. با انجام این مهم، نظاماتی که در شهرداری تهران به لحاظ اداری، استخدامی و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان حاکم است، مانند تبدیل نیرو‌های هادیان‌شهر به خدمات اداری شهر برای این سازمان هم صدق می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *