رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زورگویی ایرلاین‌ها به مسافران؛ وعده یکساله برای بازگرداندن بدهی ۴۰۰ میلیاردی به مردم

11:57 - 08 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۶۰۷۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
رئیس انجمن دفاتر مسافرتی و گردشگری کشور گفت: با بررسی میدانی و محاسبات دقیق صورت گرفته مشخص شد که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان پول مردم نزد ایرلاین‌ها مانده و از این رقم فراتر نیز در اختیار هتل‌ها و مراکز رفاهی باقی مانده است.
بدهی ۴۰۰ میلیارد ایرلاین‌ها به مسافران/ انجمن نمی تواند پول مردم را پس بگیرد - حرمت‌الله رفیعی با اشاره به میزان مطالبات مردم از ایرلاین‌ها اظهار کرد: با بررسی میدانی و محاسبات دقیق صورت گرفته مشخص شد که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان پول مردم نزد ایرلاین‌ها مانده و از این رقم فراتر نیز در اختیار هتل‌ها و مراکز رفاهی باقی مانده است.

رئیس انجمن دفاتر مسافرتی و گردشگری کشور تصریح کرد: این بدهی ایرلاین‌ها به مردم مربوط به مشکلات اخیر و عدم امکان سفر به دلیل کرونا و کنسلی سفر است.

وی افزود: انجمن دفاتر مسافرتی و گردشگری نمی‌تواند این هزینه مردم را از ایرلاین‌ها پس بگیرد بار‌ها به کرات از مسئولان نظارتی درخواست شده و مکاتباتی در این خصوص صورت گرفته، اما مسئولان تنها به صدرو بخشنامه‌ اکتفا کردند.

رفیعی بیان کرد: پول در حساب ایرلاین‌هاست و مشغول بازی با پول مردم هستند و از پس دادن پول مردم خوداری می‌کنند.

رئیس انجمن دفاتر مسافرتی و گردشگری کشور تصریح کرد: ایرلاین‌ها با زورگویی اعلام می‌کنند که پول مردم در ۶ ماه تا یک سال دیگر پرداخت می‌کنند و برخی دیگر ضمن کسر مقادیری از مطالبات مردم، پرداخت آن را نیز به آینده موکول کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *