نهادهای ارائه دهنده خدمات در شرایط فعلی نرخ خدمات‌شان را کاهش دهند

7:03 - 08 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۵۹۲۲
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به «رزمایش سراسری کمک مؤمنانه» گفت: در این شرایط مسئولان نباید به فکر افزایش دریافتی از مردم باشند و حتی‌المقدور وزارتخانه‌ها و نهادهای ارائه دهنده خدمات نرخ خدمات‌شان را کاهش دهند.

مسئولین نباید در شرایط مقابله با بحران کرونا به فکر افزایش دریافتی از مردم باشندمجید انصاری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به «رزمایش سراسری کمک مؤمنانه» بیان کرد: از آغاز پدیده کرونا رفتار مردم بر اساس آموزه‌های دینی، انقلابی و فرهنگ ایرانی در کمک‌های داوطلبانه به یکدیگر به خوبی نمایان شده و در مقایسه با کشورهای پیشرفته و پرادعا بسیار ارزشمند و درخشان بوده است.

وی گفت: همکاری مجموعه دستگاه‌های نظام و در پیشانی آن کادر بهداشت و درمان در کمک‌های مستقیم و غیرمستقیم دارای هم افزایی بود و به طور خاص کمک‌های مومنانه برای تامین کسانی که معیشت و کسب و کار آنها آسیب دیده است قابل تقدیر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در شرایط مقابله با کرونا مسئولین نباید به فکر افزایش دریافتی از مردم باشند افزود: وزارت‌خانه‌ها و نهادهای ارائه دهنده خدمات باید نرخ خدمات خود را حتی المقدور کاهش دهند یا در سال جدید جدول افزایش سنواتی را اعمال نکنند.

انصاری بیان کرد: در ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و نزدیکتر شدن به خداست باید شاهد حضور بیشتر همه خیرین درعرصه کمک به نیازمندان جامعه باشیم و پیشنهاد می‌کنم پویشی داوطلبانه برای کمک به اقشار آسیب دیده راه اندازی شود و دریافت کنندگان حقوق بخشی از درآمدهای خود را به واسطه خیرین به دست نیازمندان برسانند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *