پلمب یک واحد عرضه فرآورده‌های گوشتی در اشکذر

1:00 - 07 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۵۶۲۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر در استان یزد با اعلام پلمب یک واحد صنفی عرضه فرآورده‌های گوشتی به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی گفت: با اصناف متخلف برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد.

اتونشر 7 صبح////پلمب یک واحد عرضه فرآورده‌های گوشتی در شهرستان اشکذر به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتیسید محمد ابراهیم اقبالی در گفت‌و‌گو با  میزان، درباره برخورد با اصناف متخلفی که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: یک واحد صنفی عرضه فرآورده‌های گوشتی به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی پلمب شد و با اصناف متخلف برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر افزود: با هدف اجرای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، برابر ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی که مصداق بارز تخلف بهداشتی و جرم است، برخورد و مغازه آنها پلمب خواهد شد.

این مقام قضایی در خصوص نقش سلامت فرآورده‌های گوشتی بر سلامت جامعه اظهار کرد: به جهت مصرف روزانه عمومی مردم و لزوم عرضه آن با رعایت مقررات بهداشتی از کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه پس از بازرسی مراکز توسط اداره دامپزشکی با متخلفین برخورد جدی صورت می‌گیرد که این موضوع در خصوص سایر اصناف نیز جاری می‌باشد.

اقبالی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اصناف در عرصه‌های مختلف را به مراکز بهداشت، اداره دامپزشکی، اماکن نیروی انتظامی و یا به دادستانی گزارش و اطلاع دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *