بازداشت مدیر عامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سیستان و بلوچستان

18:58 - 05 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۵۲۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان از دستگیری مدیر عامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی در این استان خبر داد.

بازداشت مدیر عامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سیستان و بلوچستانحجت الاسلام والمسلمین علی موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از بازداشت مدیر عامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سیستان و بلوچستان به همراه ۱۰ نفر دیگر خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: ۳ نفر از دستگیر شدگان از کارمندان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سیستان و بلوچستان و ۷ نفر دیگر مدیران شرکت‌های خصوصی طرف قرارداد با شرکت آب و فاضلاب روستایی هستند.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان اتهام این افراد را مشارکت در اخذ رشوه و اختلاس به میزان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد در تشریح اقدامات این افراد، افزود: این شرکت‌های خصوصی با نفوذ و برقراری ارتباط در مناقصه‌ها برنده می‌شدند و پس از اینکه کار به آن‌ها واگذار می‌شد، با افتتاح حساب به نام بستگانشان، پول را به این حساب می‌ریختند و سپس کارت بانکی را به مدیر عامل و برخی کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان می‌دادند.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در ارتباط با اختلاس صورت گرفته گفت: این افراد با برگزاری مناقصات صوری و سواستفاده از اسم شرکت، اقدام به اختلاس می‌کردند، به عنوان مثال اگر یک پروژه با ۱۰۰ میلیون تومان به سرانجام می‌رسید، با صحنه سازی عنوان می‌کردند که پروژه مذکور ۸۰۰ میلیون تومان هزینه برده است.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد در پایان تصریح کرد: تحقیقات در شعبه اول بازپرسی و پلیس آگاهی ادامه دارد.

 


انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *