پیروانی: سپاهانی‌ها مدارک جدیدی ندارند و حق با پرسپولیس است

11:21 - 04 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۵۰۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تمام دلایل خود را که همگی به حق بوده ارائه کرده‌ایم و فکر می‌کنم دیگر نباید جای بحثی برای این مسئله وجود داشته باشد.

- افشین پیروانی، پیش از حضور در جلسه استیناف بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: امروز همراه با مدیرعامل و مسئول حقوقی باشگاه آمدیم تا در جلسه کمیته استیناف شرکت کنیم. ما قبلا نظرات خودمان را به صورت مکتوب ارائه داده‌ایم. 

وی در مورد اینکه به احتمال فراوان کمیته استیناف راًی کمیته انضباطی را تائید می‌کند، تصریح کرد: در خصوص این موضوع باید مسئولان کمیته استیناف صحبت کنند. ما تمام دلایل خود را که همگی به حق بوده ارائه کرده‌ایم و فکر می‌کنم دیگر نباید جای بحثی برای این مسئله وجود داشته باشد. چون تیم حریف برای بازی در زمین حاضر نشد. ما برای بازی با سپاهان با هواپیما عازم اصفهان شدیم و هتل هم رزرو کردیم. بازیکنان تیم هم در روز بازی در زمین گرم کردند اما تیم حریف بنا به دلایلی حاضر به انجام بازی نشد. فکر می‌کنم حق با پرسپولیس است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود سپاهانی‌ها مدارک جدیدی را به کمیته استیناف ارائه خواهند داد، گفت: در مورد این مسئله باید تیم سپاهان صحبت کند اما فکر نمی کنم مدرک جدیدی ارائه دهند چون اتفاق خاص دیگری رخ نداده است. 

پیروانی در مورد احتمال برگزاری لیگ برتر گفت: امیدوارم هر چه زودتر شرایط به حالت عادی خود برگردد و فرصت کافی هم برای تمرین کردن در اختیار تیم‌ها گذاشته شود تا پس از آن لیگ برگزار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *