بوستان‌ها و پارک‌ها، باز شدند

14:54 - 03 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۴۹۱۵
رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی محدودیت مسئله تردد برداشته شد و پارک‌ها و بوستان‌ها با رعایت همان پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعال شوند تا مردم بتوانند از این فضا‌ها استفاده کنند و از امروز می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

بی- «حسین ذوالفقاری» رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا روز چهارشنبه در نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی محدودیت مسئله تردد برداشته شد و پارک‌ها و بوستان‌ها با رعایت همان پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعال شوند تا مردم بتوانند از این فضا‌ها استفاده کنند و از امروز می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

 

چهارشنبه ششم فروردین بود که غلامحسین محمدی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران از بسته شدن پارک‌ها و بوستان‌های تهران خبر داد و افزود: این یک تصمیم ضروری برای مبارزه با کرونا است. درب‌های ورود و پارکینگ کلیه بوستان‌های محصور بسته خواهد شد و در مابقی، نگهبانان و یگان حفاظت شهرداری با همکاری شهروندان تا حد ممکن از ورود ممانعت می‎کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *