رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تحولات فلسطین؛ شهادت جوان فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی و عملیات استشهادی در قدس

13:35 - 03 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۴۸۰۴
منابع فلسطینی از شهادت یک اسیر فلسطینی در زندان‌ های رژیم صهیونیستی خبر می‌ دهند این در حالی است که روز چهارشنبه منطقه ابودیس در قدس اشغالی شاهد عملیاتی استشهادی بود.

تحولات فلسطین؛ شهادت یک جوان در زندان‎های رژیم صهیونیستی و عملیات استشهادی در قدسبه گزارش گروه بین الملل ؛ رسانه‌ های فلسطینی می‎گویند که «نور جابر البرغوثی»، اسیر ۲۳ ساله فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که «البرغوثی»، شب گذشته در زندان بی هوش می‌شود، اما مقام های زندان با تاخیر عملیات پزشکی را برای نجات جان وی آغاز کردند.

کمیته امور اسرای فلسطینی با انتشار بیانیه ای، مقام های رژیم صهیونیستی را مسئول کامل شهادت «جابر البرغوثی»، معرفی کرده است.

«البرغوثی»، در سال ۲۰۱۷ از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده بود؛ وی از زمان بازداشت در زندان «النقب»، قرار داشت.

این در حالی است که با تشدید خشونت نظامیان صهیونیست علیه فلسطینیان و به ویژه کودکان، سال ۲۰۱۹ از سوی نهاد‌های حقوقی سخت‌ ترین سال برای کودکان فلسطینی، توصیف شده است.

گزارشی که از سوی هیئت امور اسرای فلسطینی، منتشر شده، نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۹ حدود ۸۵۰ کودک فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌ اند.

این گزارش حاکی از آن است که کودکان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی هدف انواع شکنجه‌ ها قرار می‌گیرند و این در حالی است که برخی از آنها بدون هیچگونه اتهامی بازداشت شده‌ اند.

گزارش این نهاد حقوقی فلسطین می‌گوید که سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی، کودکان فلسطینی را از ابتدایی‌ ترین حقوقشان محروم کرده است.

 

بیشتر بخوانید: 

 

در همین حال منابع فلسطینی، روز چهارشنبه، گزارش دادند که نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در قدس اشغالی هدف مستقیم گلوله قرار داده و به شهادت رساندند.

رسانه‌ های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که این جوان فلسطینی در مرکز بازرسی منطقه «ابودیس»، قصد زیر گرفتن یک نیروی امنیتی این رژیم را داشته است.

بنابر گزارش این رسانه ها، یکی از نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی نیز در جریان این حادثه مجروح شده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *