لزوم استفاده از ظرفیت دستگاه قضایی در مبارزه با قاچاق کالای خارجی

17:49 - 03 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۴۷۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان قم با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دستگاه قضایی در مبارزه با قاچاق کالای خارجی گفت: باید از ظرفیت دستگاه قضایی مخصوصا بازرسی، دادگاه انقلاب و سایر سازمان‌ها در جهت مبارزه با قاچاق کالای خارجی استفاده شود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در جلسه‌ی شورای قضایی و معاونین که در دادگستری کل استان قم برگزار شد، از عملکرد کلیه همکاران خود در دستگاه قضایی استان قم در خصوص مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان قم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در جلسه ویدئو کنفرانسی که با ریاست قوه قضاییه برگزار شد موضوعاتی مطرح شد و نسبت به همکاری دستگاه قضایی با ستاد مبارزه با کرونا که به لطف خدا دستگاه قضایی استان قم همکاری‌های خوبی در این خصوص انجام داده، دادرسی الکترونیکی، رسیدگی به پرونده‌های معوق و ساماندهی وکلا و کارشناسان تاکید داشت.

رئیس کل دادگستری استان قم در خصوص قاچاق کالای خارجی نیز گفت: باید از ظرفیت دستگاه قضایی مخصوصا بازرسی، دادگاه انقلاب و سایر سازمان‌ها در جهت مبارزه با قاچاق کالای خارجی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه است، استفاده شود.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *