رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سلطانی: دو هفته گذشته نامه‌ای به فیفا ارسال کردیم تا از منبع مطالبات‌مان برداشت شود

14:14 - 01 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۴۲۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون باشگاه استقلال می‌گوید که دو هفته گذشته نامه‌ای به فیفا ارسال کردند تا از منبع مطالبات‌ باشگاه برداشت شود و خطری استقلال را تهدید نمی‌کند.

- امیر سلطانی معاون باشگاه استقلال پس از نشست مسئولان چند باشگاه در فدراسیون فوتبال اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*در خصوص ممنوعیت استفاده از بازیکنان خارجی صحبتی مطرح نشد. فقط در مورد نوع قراردادها صحبت کردیم که قراردادها به صورت ریالی باشد و دلار و یورو حذف شود. 

*کسری پرونده‌ها حکم نهایی گرفته‌اند و دو هفته گذشته نامه‌ای به فیفا ارسال کردیم تا از منبع مطالبات‌مان برداشت شود و بقیه پرونده‌ها به PRC می‌رود و در آنجا مهلت کافی برای پرداخت بدهی‌ها را داریم. پرونده جباروف هم جزو همین پرونده‌هاست.

*خطری استقلال را تهدید نمی‌کند. با بخش بین‌الملل فدراسیون صحبت کردیم و قرار است از مطالبات‌مان در فیفا پرداخت شود. 

* از پرونده میلیچ اطلاعی ندارم، او با مدیرعامل باشگاه در تماس است. 

*پروسه انتقال پول دو بازیکن خارجی استقلال در اروپا سه الی ۵ روز کاری زمان می‌برد. از اروپا به خاورمیانه ۱۰ روز زمان می‌برد و امکان دارد در یکی دو روز آینده این پول به حسابشان بیاید.

*یک بازیکن وقتی از آمادگی خارج می‌شود ۳۰ روز برای آماده شدن زمان لازم دارد و مسابقات ۴۵ روز به طول می‌انجامد، ۷۰ روز باید بین فصل‌ها تعطیل باشد و این مسئله پیچیده‌ای است و منتظر تصمیم فیفا و AFC هستیم.

*مجیدی از همان اول یک دستیار می‌خواست و قرار است یک دستیار جدید برایش جذب شود و قطعا در قرارداد او دقت لازم را انجام می‌دهیم.


برچسب ها: امیر سلطانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *