آثار و تبعات اقتصادی کرونا در دوران پساکرونا باید جبران شود

21:08 - 31 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۴۰۰۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو فراکسیون «نمایندگان ولایی» مجلس شورای اسلامی با تاکید برا اینکه باید در دوران پساکرونا از کسب و کار‌های خرد حمایت کنیم، گفت: باید آثار و تبعات منفی کرونا که به بخش‌های اقتصادی تحمیل شد را در دوران پساکرونا جبران کنیم.
آثار و تبعات اقتصادی کرونا در دوران پساکرونا جبران شودسید محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به ملزومات دوران پساکرونا در کشور گفت: در حال حاضر هنوز نمی‌دانیم ماندگاری این ویروس در کشور تا چه زمانی به طول می‌انجامد.
 
وی با بیان اینکه باید از هم اکنون درباره دوران پساکرونا تامل شود، اظهار داشت: اگر بر روی این موضوع تامل شود پیامد‌های آن کمتر خواهد شد، در غیر این صورت مشکلات چندبرابر می شود.
 
ابطحی با بیان اینکه باید از دوران پساکرونا درس بگیریم، گفت: باید آثار و تبعات منفی کرونا که به بخش‌های اقتصادی تحمیل شد را در دوران پسا کرونا جبران کنیم.
 
این نماینده مجلس بیان داشت: همچنین باید در دوران پساکرونا از کسب و کار‌های خرد حمایت کنیم.
 
وی تاکید کرد: شیوع ویروس کرونا در کشور نشان داد که ما در زمینه پزشکی حرف های زیادی برای گفتن داریم لذا باید در دوران پساکرونا محصولات پزشکی تولید شود تا بتوانیم این تولیدات را به جهان صادر کنیم چرا که این موضوع تحریم‌پذیر نیست و همه دنیا به این محصول احتیاج دارند.
 
این نماینده مجلس ادامه داد: همچنین در دوران پساکرونا باید دیوان‌سالاری و بروکراسی اداری حذف شود چرا که این مسئله کسب و کار‌ها را فشل کرده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *