معاون دادستان مشهد از آرامستان‌ها بازدید کرد

15:20 - 31 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۳۹۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون دادستان مشهد با هدف بررسی و نظارت بر روند تغسیل و تدفین جانباختگان ناشی از بیماری کرونا، از آرامستان‌ها بازدید کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، سید هادی شریعت یار، معاون اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در راستای حفظ حقوق عامه و صیانت از سلامت آحاد جامعه از آرامستان‌های مشهد بازدید و در جریان نحوه تغسیل و تدفین جانباختگان ناشی از بیماری کرونا قرار گرفت.

معاون دادستان مشهد در حاشیه این بازدید از دست اندر کاران اجرای احکام شرعی تغسیل و تدفین جانباختگان ناشی از بیماری کرونا تقدیر و اظهار کرد: عزیزانی که امروز در این سنگر با ایمان و توکل بر خداوند و اخلاص در کار خود در حال اجرای احکام شرعی جانباختگان از ویروس کرونا هستند بدانند که قطعاً خداوند متعال پاداش این اخلاص و عمل صالح آنان را خواهد داد و یقیناً مردم هم خدمات و تسلی بخشی این عزیزان به جامعه را در این سنگر بزرگ فراموش نخواهند کرد.

وی هدف از بازدید خود از آرامستان‌های مشهد را بررسی و نظارت بر روند احکام شرعی نسبت به متوفیان بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و گفت: بحمدالله چه در محله تغسیل و چه در مرحله تدفین آن، احکام شرعی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است به نحوی که بازماندگان متوفی نیز از روند موجود اعلام رضایت داشتند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *