رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازتاب رژه خدمت ارتش در رسانه‌های انگلیسی زبان

15:13 - 29 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۳۳۷۰
برگزاری رژه خدمت در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در میانه مقابله همه جانبه کشورمان با شیوع کرونا بازتاب گسترده ای در رسانه های انگلیسی زبان داشت.
بازتاب رژه خدمت ارتش ایران در رسانه‌های انگلیسی زبانبه گزارش گروه بین الملل ؛ مراسم رژه خدمت ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز ملی ارتش، در میانه مقابله همه جانبه کشورمان با بیماری «کرونا» بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های انگلیسی زبان داشت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال در روز ملی ارتش به جای مراسم معمول هر سال خود، اقدام به برگزاری رژه خدمت کرده و طی آن بخشی از آخرین تجهیزات و سامانه‌های رفع‌آلودگی، بیمارستان‌های سیار، خودرو‌های طراحی و بهینه شده و همچنین کمک‌های کارکنان ارتش برای امدادرسانی به مردم در مبارزه با ویروس کرونا را، به نمایش گذاشت.

برگزاری رژه خدمت ارتش جمهوری اسلامی ایران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های انگلیسی زبان داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خبرگزاری «رویترز» با پوشش خبر رژه خدمت ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: «مراسم روز ارتش در ایران، صحنه به نمایش گذاشتن نقش این نهاد در مبارزه با شیوع کرونا بود.»

«استریت تایمز» سنگاپور نیز نوشت: «ایران در میانه بحران کرونا به جای نمایش موشک‌ها، زیردریایی‌ها، خودرو‌های زرهی از خودرو‌های مخصوص میکروب‌زدایی، بیمارستان‌های سیار و سایر تجهیزات پزشکی رژه برگزار کرد.»
 

«یو اس نیوز» هم در پوشش خبر رژه خدمت ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: «این رژه با هدف نمایش و قدردانی از نقش ارتش در مقابله با کرونا برگزار شد.»

«نیویورک تایمز» نیز نوشت: «ارتش ایران به جای سلاح، تجهیزات پزشکی خود را به نمایش گذاشت.»

«شرق الاوسط»، «جروزالم پست»، «ام اس ان»، «ایندین اکسپرس»، «فری مالزیا تودی»، «چاینا دیلی»، ... از جمله رسانه‌های انگلیسی زبانی بودند که به پوشش این خبر پرداختند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *