مسجدالاقصی در ماه رمضان بسته است

9:55 - 29 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۳۲۷۹
سازمان اوقاف اسلامی فلسطین در شهر قدس از بسته بودن درهای مسجد القصی در ماه مبارک رمضان خبر داد. در راستای مقابله با ویروس کرونا، مسجدالاقصی چندین هفته است که تعطیل است و میزبان نمازگزاران نیست

مسجدالاقصی در ماه رمضان بسته استبه گزارش گروه فضای مجازی ، سازمان اوقاف اسلامی فلسطین در شهر قدس روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که به منظور حفظ سلامت فلسطینیان در شرایط حساس کنونی که ویروس کرونا در فلسطین و سرتاسر جهان شیوع پیدا کرده است. تصمیم به تعطیلی مسجدالاقصی در ایام ماه مبارک رمضان گرفتیم، هرچند که این تصمیم بسیار سخت و دردناک است، زیرا ما فلسطینیان سال‌ها است که با مسجدالاقصی انس گرفته و به ویژه در ماه مبارک رمضان این مسجد مملو از جمعیت نمازگزاران می‌شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سازمان اوقاف اسلامی قدس از تمامی فلسطینیان خواسته اوضاع کنونی را درک کرده و نکات بهداشتی را کاملا رعایت کنند تا این ویروس بیش از این شیوع پیدا نکند و کنترل شود.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در رام الله تاکنون در شهر قدس اشغالی بیش از ۱۱۰ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *