نصیری: در بیابان تمرین می‌کنم/ هدفم تبدیل کرمان به قطب دوومیدانی ایران است

9:59 - 30 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۸۸۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش پارادوومیدانی گفت: باید بتوانیم در مدت زمان نه چندان دور کرمان را به یکی از قطب‌های دوومیدانی کشور تبدیل کنیم.

پیمان نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط این روزهای خود اظهار داشت: با توجه به دستور‌العمل ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش و تعطیلی تمام اماکن ورزشی تا پایان اردیبهشت در بیابان و با رعایت نکات بهداشتی تمرینات خودم را انجام می‌دهم. شرایطم چندان آماده نیست اما با این حال سعی دارم به شرایط ایده‌آل خودم را برسانم.

وی در خصوص تعویق پارالمپیک گفت: گسترده‌تر شدن کرونا باعث شد تا پارالمپیک برای یک سال به تعویق بیفتد، هنوز مشخص نیست که آیا تصمیم جدی برای حضور در پارالمپیک توکیو داشته باشم یا خیر، زیرا باید شرایط خودم را از لحاظ وضعیت بدنی و سنی مورد ارزیابی قرار دهم. من خودم تصمیم دارم پس از اتمام بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم. البته این اتفاق فرصتی برای نفرات کم‌تجربه تیم ملی پارادوومیدانی محسوب می‌شود تا رکوردهای خودشان را به حدنصاب کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین برسانند.

ملیيپوش پارادوومیدانی در مورد مسئولیتش در هیئت دوومیدانی کرمان گفت: با توجه به اینکه سرپرستی هیئت دوومیدانی کرمان را بر عهده گرفته‌ام، تلاش می‌کنم تا بتوانم در این سمت موفق باشم، چرا که اگر به چنین موضوعی اعتقاد نداشتم به راحتی این پست را قبول نمی‌کردم. حتی صحبت‌هایی انجام شده تا رشته پارادوومیدانی زیرمجموعه فدراسیون دوومیدانی شود که فعلأ در حد حرف است. به نظرم باید به جوان‌هایی که در دوومیدانی کرمان حضور دارند، بیشتر بها بدهیم تا بتوانیم در مدت زمان نه چندان دور اینجا را به یکی از قطب‌های دوومیدانی کشور تبدیل کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *