صدور مجوز توزیع اقلام بهداشتی و غذایی منطقه آزاد انزلی در استان گیلان

21:45 - 26 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۷۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
فلاح میری از صدور مجوز توزیع اقلام بهداشتی و غذایی منطقه آزاد انزلی در استان گیلان با هدف حمایت و پشتیبانی از کسبه و اصناف خبر داد.

صدور مجوز توزیع اقلام بهداشتی و غذایی منطقه آزاد انزلی در استان گیلاندادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از صدور مجوز توزیع اقلام بهداشتی و غذایی منطقه آزاد انزلی در سطح استان گیلان خبر داد.

فلاح میری با بیان اینکه این توزیع اقلام با هدف حمایت و پشتیبانی از اصناف و کسبه صورت گرفته است گفت: مجوز توزیع اقلام بهداشتی و غذایی با همکاری استاندار گیلان و‌ تصویب ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه خروج کالا از مناطق آزاد دارای ضوابط و قوانین خاص بوده و خروج کالا‌ها و اقلام بدون مجوز قاچاق محسوب می‌شود، پس از شیوع ویروس کرونا تجار و کسبه منطقه آزاد انزلی بدلیل اجرای مصوبات و عدم حضور مسافر به استان دچار مشکلات فراوانی شدند.

فلاح میری ادامه داد:برای حل این مشکل دادستانی گیلان با ارایه پیشنهادی که به تصویب ستاد مقابله با کرونا استان هم رسید مجوز توزیع اقلام بهداشتی و غذایی منطقه بندر انزلی با رعایت ضوابط و نظارت را صادر کرد که نه تنها باعث جلوگیری از خسارت بیشتر به کسبه و اتلاف ثروت ملی بدلیل انقضای تاریخ مصرف برخی کالا می‌شود خوشبختانه موجب رضایت مردم، کسبه و اصناف شد.

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *