درگیری با هم‌پیمانان اروپایی و آمریکایی‌؛ مشکل بزرگ صهیونیست

22:12 - 26 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۷۱۷
دسته بندی: سیاست
کارشناس مسائل فلسطین گفت: در حال حاضر مشکل بزرگ صهیونیست‌ها، تشکیل کابینه نیست بلکه درگیر شدن آنان با هم‌پیمانان اروپایی و آمریکایی‌شان است چرا که بخاطر بحران کرونا نگران هستند حمایت‌های مالی لازم به آنها نرسد و با مشکلات بدی درگیر شوند.
درگیری با هم‌پیمانان اروپایی و آمریکایی‌؛ مشکل بزرگ صیهونیست‌هامصیب نعیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به فرآیند طولانی شدن تشکیل کابینه در رژیم صهیونیستی و امکان ادامه این شرایط اظهار داشت: فرآیند تشکیل کابینه در رژیم صهیونیستی یک سال و اندی است که به‌طول انجامیده و آنطور که مشخص است این روند همچنان بدون نتیجه ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل بزرگ صهیونیست‌ها، تشکیل کابینه نیست بلکه درگیر شدن آنان با همپیمانان اروپایی و آمریکایی‌شان است چرا که بخاطر بحران کرونا نگران هستند حمایت‌های مالی لازم به آنها نرسد و با مشکلات بدی درگیر شوند. 

کارشناس مسائل فلسطین با بیان اینکه وضعیت اقتصادی رژیم صهیونیستی ارتباط و وابستگی زیادی به حمایت‌های غرب دارد، تصریح کرد: اخیرا یحران کرونا آمریکا و کشورهای اروپایی را به‌شدت درگیر کرده است و آنها مانند قبل پاسخگوی خواسته‌های صهیونیست‌ها نیستند.

نعیمی تاکید کرد: دیگر نگرانی سران رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت است و همواره در فکر ضربه به کشورهای عضو این محور هستند و گرنه بحران داخلی رژیم صهیونیستی به این زودی قابل حل نیست مگر اینکه انتخاباتی رخ دهد و یک نفر با قاطعیت در آن برنده شود و در حال حاضر هیچکدام از احزاب با توجه به سابقه‌ و تخلفاتی که دارند به آن موقعیت نمی‌رسند.
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *