رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نامداری: لیورپول را با ۲۵ امتیاز اختلاف قهرمان نکردند، چرا پرسپولیس باید قهرمان شود؟

8:30 - 27 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۵۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی دروازه‌بان‌های سایپا گفت: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید هر چه سریع‌تر تصمیم خود در قبال این فصل را اعلام کنند.

اشکان نامداری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در ارتباط با وضعیت فعلی تیم فوتبال سایپا، اظهار داشت:  نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم، شرایط خوب نیست و به نظر نمی‌رسد در کوتاه مدت بیماری کرونا از بین برود. از طرفی، بازیکنان ما هم ۴ روز پیش به شهر‌های خود بازگشتند.

وی افزود: در حال حاضر همه بلاتکلیف هستند و مطمئنا تمرینات انفرادی هم نمی‌تواند شرایط را بهبود ببخشد. بلاتکلیفی از کرونا بدتر است. امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، هر تصمیمی که در دستور کار دارند، زودتر اتخاذ کرده و آن را اعلام کنند تا تیم‌ها تکلیف خود را بدانند.

نامداری در ادامه در خصوص شرایط لیگ نوزدهم، تصریح کرد: در لیگ انگلیس، لیورپول با تیم دوم جدول ۲۵ امتیاز فاصله دارد و اگر دو بازی دیگر را می‌برد، قهرمانی‌اش قطعی بود، اما حالا که لیگ انگلیس تعطیل است لیورپول را قهرمان اعلام نمی‌کنند. چگونه عده‌ای می‌گویند باید پرسپولیس را با تنها ۱۰ امتیاز اختلاف، قهرمان اعلام کرد؟

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سایپا پیرامون تعیین تکلیف لیگ برتر، افزود: بهترین کار لغو لیگ نوزدهم است، چون سلامتی مردم از فوتبال مهم‌تر است. بازی بدون تماشاگر معنی ندارد، مگر می‌شود پرسپولیس و استقلال به شهر‌های دیگر بروند و هواداران آنها مقابل هتل و ورزشگاه تجمع نکنند؟ باید فکری به حال این وضعیت کنند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *