رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یوونتوس در تلاش برای خرید مدافع برزیلی پورتو

21:36 - 24 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۱۰۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مدیران باشگاه یوونتوس قصد دارند مدافع ۲۷ ساله پورتو را به ترکیب تیم تحت‌هدایت مائوریتزیو ساری اضافه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» خبر داد باشگاه یوونتوس نظرش معطوف به جذب الکس تلس، مدافع میانی تیم فوتبال پورتو شده است.

مدیران باشگاه یوونتوس این مدافع برزیلی را گزینه مناسبی برای جانشینی ماتیا دی‌شیلیو می‌بینند که در آستانه جدایی از بانوی پیر در پایان فصل جاری قرار دارد.

باشگاه چلسی هم نسبت به خدمت گرفتن تلس ۲۷ سالع علاقه‌مند است، اما یوونتوسی‌ها قصد دارند رقیب انگلیسی خود را در این زمینه با ارائه پیشنهادی بهتر، کنار بزنند.

قرارداد تلس تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ با باشگاه پورتو اعتبار دارد، اما او پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده و همین موضوع احتمال جدایی این بازیکن را در پایان فصل جاری قوت بخشیده است.

باشگاه پورتو می‌تواند فروش این مدافع برزیلی را به سال آینده موکول کند، اما در این صورت تلس بصورت بازیکن آزاد از این باشگاه جدا خواهد شد و اگر این باشگاه پرتغالی خواهان دریافت سود از انتقال این بازیکن باشد، باید در پایان فصل جاری با درخواست جدایی تلس موافقت کند.

الکس تلس فصل جاری در مجموع ۴۰ بازی برای پورتو به میدان رفته و موفق شده ۱۰ گل به ثمر برساند و ۹ پاس گل هم برای همبازیانش فراهم کند که این آماری فوق‌العاده برای یک مدافع محسوب می‌شود.


برچسب ها: یوونتوس پورتو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *