کرونا و پندار بی‌رقیبی نخست‌وزیر رژیم منحوس صهیونیستی

22:12 - 25 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۰۸۱
دسته بندی: سیاست
کارشناس مسائل فلسطین گفت: از یک طرف با توجه به بروز بحران کرونا در همه کشور‌های جهان و از جمله در سرزمین‌های اشغالی و از طرف دیگر با به بن بست رسیدن هرگونه سازش حزب رقیبش با جناح‌های فراکسیونی و حتی تشکیلات خودگردان؛ نتانیاهو خود را بی رقیب می‌پندارد.
کرونا و پندار بی‌رقیبی نخست‌وزیر رژیم منحوس صهیونیستیمصیب نعیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به تحولات سیاسی شکننده رژیم منحوس صهیونیستی، گفت: آن‌طور که مسلم است نتانیاهو تقریبا هم در انتخابات و هم در گفت‌وگو با احزاب مختلف به عنوان فردی ناکارآمد، دروغگو و دارای فساد مالی پذیرفته شده است.

وی ادامه داد: نتانیاهو بعد از این جریانات، با توجه به یکسری سناریو‌هایی که با برخی همدستانش در دستور کار قرار داد، اتلاف وقت انجام داد و در داخل احزاب نیز باز یکسری تبانی‌هایی کرد تا به نفع خود زمان بخرد.

کارشناس مسائل فلسطین یادآور شد: بحث کرونا و درگیر شدن دنیا با این بحران نیز بهانه جدیدی به دست نتانیاهو داد تا مجددا ار این فرصت سوءاستفاده کند لذا او که فکر می‌کرد، حزب رقیب دیگر آن موقعیست قبلی را ندارد دست به کار شد، اما احزاب رقیب و مخالف او نیز درصدد بودند تا اگر نتانیاهو روی کار بیاید، برای بار سوم انتخابات زودرس را پیشنهاد کنند.

نعیمی گفت: از یک طرف با توجه به بروز بحران کرونا در همه کشور‌های جهان و از جمله در سرزمین‌های اشغالی و از طرف دیگر با به بن بست رسیدن هرگونه سازش حزب رقیبش با جناح‌های فراکسیونی و حتی تشکیلات خودگردان؛ نتانیاهو خود را بی رقیب می‌پندارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *