هاشمی: موافق ادامه لیگ برتر بسکتبال هستم/ بازی‌ها تمام نشده که قهرمان معرفی شود

7:50 - 25 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۱۸۵۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: بازی‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال هنوز به اتمام نرسیده که تیم قهرمان معرفی شود.

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در پاسخ به این سوال که نظرش درباره تعطیلی یا برگزاری بازی‌های پلی‌آف فصل جاری لیگ‌برتر بسکتبال چیست، اظهار داشت: در مورد شرایط پیش آمده برای کشور، ما تصمیم‌گیرنده نیستیم، چه در سطح بین‌المللی و چه در سطح داخلی، مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش هستند که می‌توانند مجوز لازم را صادر کنند. در ابتدا اگر سمت و سویی نداشته باشیم باید پذیرفت مهم‌تر از سلامتی موضوع دیگری در میان نیست. در مورد شروع تمرینات و برگزاری مسابقات تا زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش اجازه ندهند هیچ مسابقه‌ای هم  برگزار نخواهد شد.

وی افزود: کرونا روزی از جامعه خواهد رفت، اما مطمئنا ترکش‌های این بیماری در آینده خود را بیشتر نشان خواهد داد و نباید فراموش کرد مردم نیاز به انگیزه دارند؛ قطعأ مهمترین سرگرمی برای آنها ورزش است. با اجازه ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش تیم‌ها می‌توانند با رعایت موارد بهداشتی تمرینات خود را شروع کنند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به اینکه آیا وی شخصا موافق برگزاری لیگ است، گفت: در شرایطی که ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش و همچنین وزارت ورزش اجازه بدهند، صد درصد موافق برگزاری ادامه لیگ برتر بسکتبال هستم. این نظر شخصی من است و گرنه تصمیم‌گیرنده نهایی در این رابطه یقینا خود فدراسیون است و آنها صلاح بسکتبال را بهتر از هر فرد دیگری می‌دانند.

هاشمی عنوان کرد: با توجه به تعویق یک ساله المپیک ما هم تحت فشار نیستیم و یکی از پلن‌ها می‌تواند این باشد که لیگ را به صورت متمرکز در تابستان برگزار کرد. اگر لیگ در تیر یا مرداد هم برگزار شود باز هم هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در پاسخ به این سوال که اگر لیگ به اتمام نرسد، تکلیف معرفی تیم قهرمان چه خواهد شد، توضیح داد: بازی‌ها هنوز به اتمام نرسیده که تیم قهرمان هم معرفی شود. اگر قرار باشد بازی‌ها در تابستان هم برگزار نشود، یقینا این مسئله فصل آینده لیگ را هم دچار چالش خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *