رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشخص شدن نتایج طرح فاصله گذاری هوشمند تا ۱۴ روز آینده

8:46 - 24 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۱۸۳۴
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: نتایج طرح فاصله گذاری هوشمند، بین ۹ تا ۱۴ روز آینده نمایان خواهد شد.

آثار طرح فاصله گذاری هوشمند چه زمان مشخص می‌شود

به گزارش گروه جامعه ، علیرضا زالی، در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، افزود: نتایج هرگونه مداخله در بحث مدیریت شهری با گذشت زمان حاصل می‌شود، چرا که این بیماری از دوره نهفتگی برخوردار است و نتیجه اجرای این طرح ۹ تا ۱۴ روز بعد در آمار پذیرش بیمارستان‌ها نمود پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: از روز‌های آغازین بحران ۱۴۹ بیمارستان در تهران در تناسب با تخصص، تیم متخصص مستقر و نوع ارتباط بیمارستان با دانشگاه‌های علوم پزشکی پذیرای بیماران کرونایی بودند.

زالی با اشاره به بستری ۲۵۶ بیمار جدید در بخش‌های عادی و ۶۵ بیمار جدید در بخش‌های ویژه بیمارستانی طی روز گذشته در تهران، افزود: روز گذشته شهر تهران متراکم و پرتردد بود که البته تحلیل آمار در روز‌های آتی انجام می‌شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، تاکید کرد: از مردم درخواست می‌کنم در منزل ماندن را به عنوان راهبرد اساسی مدنظر داشته باشند.

اثرات لغو طرح ترافیک در تهران

زالی در ارتباط با اثرات لغو طرح ترافیک در تهران، گفت: اجرای طرح ترافیک در شرایط کنونی منجر به استفاده بیشتر مردم از مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها می‌شود که ضمن ایجاد تراکم امکان اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند را در این گونه وسایل نقلیه با مشکل مواجه می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی و محدود شدن فعالیت ادارات، تعطیلی بازار و اکثر اصناف و مشاغل، نیازی به اجرای طرح ترافیک احساس نمی‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *