پراید در آتش پارکینگ سوخت

14:30 - 23 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۱۶۷۸
آتش سوزی بامدادی خودروی سواری در پارکینگ مجتمع مسکونی در شهر ری با نجات ۲۵ نفر از ساکنان به خیر گذشت.

به گزارش گروه جامعه ،  در پی بروز آتش سوزی خودروی سواری در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرری خیابان ابن بابویه میدان حسن زاده، شهروندان در تماس با سامانه ۱۲۵ از وقوع این حادثه خبر دادند کهستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران در ساعت ۴:۲۹ دقیقه صبح امروز آتش نشانان ایستگاه ۹ و ۸۶ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۷ و خودروی حامل دستگاه تنفسی روانه محل حادثه کرد.
 
بر اساس این گزارش داود کارگر فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: در محل حادثه یک مجتمع مسکونی ۹ طبقه ۵۴ واحدی دیده می‌شد که دارای سه ورودی مشترک به داخل پارکینگ منفی یک ساختمان بود که در پارکینگ ساختمان تعداد زیادی خودروی سواری و موتورسیکلت پارک شده وجود داشت که یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده و در حال سرایت به خودرو‌های دیگر بود.
 
وی افزود: آتش نشانان به سرعت برق و گاز محل حادثه را قطع کردند و به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول به خاموش کردن آتش سوزی و گروه دوم به جستجو برای محبوسین احتمالی در ساختمان پرداختند و موفق شدند ۲۵ نفر از ساکنین را به بیرون هدایت کنند.
 
کارگر خاطر نشان کرد: خوشبختانه با رسیدن به موقع آتش نشانان این حادثه مصدوم نداشت و آتش سوزی خودروی سواری به طور کامل مهار و خاموش و از سرایت آن به خودروی‌های دیگر جلوگیری شد.
 
وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از تخلیه کامل دود از داخل ساختمان و همچنین اطمینان از شعله وری مجدد، پس از ارائه موارد ایمنی به ساکنین به عملیات خود خاتمه دادند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *