رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دلیل ناراحتی مجیدی از مظلومی مشخص شد

13:22 - 30 تير 1394
کد خبر: ۶۱۱۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: کدورت و ناراحتی کاپیتان پیشین استقلال تهران از پرویز مظلومی به یکی از اتفاقات خبرساز اخیر این باشگاه تبدیل شده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، برخی مدعی هستند دلیل جدایی امیرحسین صادقی از استقلال، سیدمهدی رحمتی بود. این 2 نفر سال‌هاست که با هم مشکل دارند. البته این ادعایی است که نمی‌توان آن را ثابت کرد چون به قول معروف هیچ سند و مدرکی برای اثبات آن وجود ندارد.

جالب است که فرهاد مجیدی از مخالفان سرسخت جدایی صادقی از استقلال بود و حتی این موضوع را با شخص پرویز مظلومی هم مطرح کرد اما سرمربی استقلال هم دلایل خاص خود را داشت. 

مجیدی معتقد بود تجربه صادقی به کار آبی‌ها می‌آید و مظلومی می‌توانست با امیرحسین صحبت کند و از او بازیکن جدیدی بسازد. مجیدی و صادقی این روزها به طور اختصاصی با یکدیگر تمرین می‌کنند و حتی عده‌ای می‌گویند شاید صادقی در آخرین روزهای نقل و انتقالات از کانال فرهاد مجیدی به استقلال برگردد و کارش را از سر بگیرد.

 مجیدی البته به جز این مورد انتقادات دیگری هم به مظلومی داشت که آن‌ها را رسانه‌ای نکرد و به خود سرمربی استقلال گفت اما مهم‌ترین ناراحتی مجیدی از مظلومی به قرار گرفتن صادقی در لیست مازاد سرمربی استقلال است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *