فدراسیون وارد پرانتز آرامش شد

12:25 - 24 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۱۰۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فدراسیون فوتبال کشورمان در نوروز، نقطه حاشیه و دردسر بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، یکی از اتفاقات مهم فوتبال ایران در نوروز امسال، کنار رفتن ابراهیم شکوری از سمت سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال و بازگشت مهدی محمدنبی به پست دبیرکلی این فدراسیون بود.

حضور نبی با توجه به تجربه بالایی که دارد، بدون تردید پتانسیل‌های مدیریتی فدراسیون فوتبال را بالا می‌برد آن هم در شرایطی که پس از استعفای مهدی تاج، حالا حیدر بهاروند به عنوان سرپرست ریاست فعالیت می‌کند و محدودیت‌های فراوانی برای مدیریت کلان در فدراسیون دارد.

در حال حاضر چالش‌های فراوانی برای فدراسیون وجود دارد که مهم‌ترین آن، بررسی پرونده مارک ویلموتس و شکایت ۶ میلیون دلاری او در فیفا است. نبی می‌تواند در این پرونده با درایت خود ورود کرده و شرایط را تغییر بدهد. همچنین او به نوعی مسئولیت اصلاح اساسنامه و مهیا کردن شرایط برای برگزاری انتخابات بدون نقص را برعهده خواهد داشت و در مورد لغو یا ادامه مسابقات فوتبال در بخش‌های مختلف نظر می‌دهد.

این طور به نظر می‌رسد که طی روز‌های گذشته و پس از تائید دبیرکلی نبی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، حالا فدراسیون وارد پرانتز آرامش شده و چند روزی است که خبر‌های نگران‌کننده کمتری از این نهاد مهم به بیرون درز می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *