پیام تبریک رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

15:38 - 29 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۷۴۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ هجری شمسی و عید باستانی نوروز، پیام تبریکی را خطاب به خانواده بزرگ ثبتی کشور صادر کرد.

پیام تبریک رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت فرا رسیدن عید نوروزبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، ذبیح الله خدائیان معاون رئیس قوه قضائیه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ هجری شمسی و عید باستانی نوروز، پیام تبریکی را خطاب به خانواده بزرگ ثبتی کشور صادر کرد.

متن این پیام تبریک بدین شرح است:

حلول سال نو، موسم رویش و شکفتن خوبی‌ها و زیبایی‌ها که نشانه قدرت بی کران خداوند سبحان می‌باشد را به تمامی ملت بزرگ ایران، مجموعه دستگاه قضایی کشور، خانواده بزرگ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعم از معاونین، مدیران کل، رؤسای ادارات، کلیه همکاران عزیز، جامعه سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و به خصوص به خانواده‌های معظم شهدای گرانقدر کشور عزیزمان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه ایزد منان برای یکایک شما عزیزان مسئلت می‌نمایم.

سالی که گذشت مملو از آزمون‌های الهی بود که با لطف و عنایت خاص پروردگار متعال، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، تحمل و همراهی ملت بزرگ ایران، مجاهدت فرزندان غیور کشور به ویژه سرداران، سربازان، پزشکان، پرستاران، امدادگران و کارگران با وجود همه فراز و نشیب‌ها سپری شد و بی شک خاطره ماندگار این مجاهدت‌ها علی الخصوص از جان گذشتگی سردار قلب‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اذهان ملت ایران زنده و پابرجا خواهد ماند.

این جانب ضمن ارج نهادن به زحمات بی دریغ همه همکاران عزیز، از درگاه الهی طلب می‌کنم که طبیعت وجود ما را همزمان با تحول طبیعت، به نیکوترین و بهترین طبیعت‌ها در مسیر بالندگی و شکوفایی و خدمت به مردم رهنمون نماید و کشور ما را از جمیع بلایا و گرفتاری‌ها محفوظ بدارد.

بیشتر بخوانید:



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *