ارائه خدمات ویژه به معلولان در معابر و بوستان‌ها

14:06 - 27 تير 1394
کد خبر: ۶۰۶۴۶
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه خدمات ویژه به معلولان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای بهتر شدن شرایط حضور معلولان در بوستان‌ها و معابر از سوی مدیریت شهری اتخاذ شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ، حجت‌الاسلام ناصحی در مراسم ویژه عید سعید فطر  که با حضور بیش از 2 هزار نفر از معلولان در بوستان قائم با حضور مسئولان شهری و NGOها برگزار شد، اظهار کرد: هم‌اکنون بستر مناسبی برای ارائه خدمات از سوی مدیریت شهری در شهر ایجاد شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در چند سال گذشته تحولات خوبی در ارائه خدمات به معلولان در حوزه‌های مختلف و به‌ویژه تردد و حمل‌ و نقل آنها انجام شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ارائه خدمات حمل‌ و نقل از سوی مدیریت شهری به معلولان و جانبازان گفت: این خدمات به‌صورت رایگان و بدون دریافت هزینه‌ای از سوی مدیریت شهری صورت می‌گیرد و بنا داریم میزان خدمات را در آینده گسترش دهیم.

در این مراسم علی‌همت محمودنژاد رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران ضمن تقدیر از شهردار منطقه 18 و همچنین سایر اعضای شورای شهر تهران در برگزاری مراسم عیدانه معلولان مطرح کرد: در ماه رمضان 94 بیش از 5 هزار نفر از معلولان در ضیافت الهی و در بوستان‌های مختلف حضور یافته‌اند.

وی   با بیان این مطلب که قانون جامع حمایت از معلولان در چند ماه اخیر مورد بازنگری قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بستر مناسبی برای تصویب قانون جامع حمایت از معلولان از سوی دولت و مجلس فراهم شود.

محمودنژاد در خاتمه اضافه کرد: نباید قانون جامع حمایت از قانون معلولان به‌ صورت چند بخشی و برنامه‌ای اجرا شود و باید تمام تمهیدات لازم برای اجرای یک قانون مناسب از سوی دولت و مجلس پیش‌بینی شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *