علیپور: شرایط برای رفتن من به روسیه فراهم نشد/ در منزل تمریناتم را پیگیری می‌کنم

9:32 - 27 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۶۱۳۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش سنگنوردی گفت: متاسفانه به دلیل برخی مشکلاتی که بود شرایط فراهم نشد تا به روسیه بروم.

رضا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اینکه آیا به اردوی تمرینی روسیه رفت یا خیر، اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط تمرینی در شهر تیامن روسیه خوب است، اگر برای تمرین به آنجا می‌رفتم خیلی خوب می‌شد. من دوستان زیادی در این کمپ تمرینی دارم، اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که بود نتوانستم به روسیه بروم.

وی افزود: اکنون هم مسابقات جام جهانی چین و کره جنوبی را در پیش دارم که به علت شیوع ویروس کرونا تاریخ این مسابقات دستخوش تغییر شده و به زمان دیگری موکول شده است. باید حدود ۸۰ روز دیگر در جام جهانی آمریکا حضور پیدا کنم و با توجه به سختی روادید، مسئولان کمیته ملی المپیک به من قول داده‌اند در این راه پر پیچ و خم به من کمک کنند تا بدون هیچ مشکلی روادید برای حضور من در آنجا صادر شود.

ملی‌پوش سنگنوردی تصریح کرد: باید در سال ۲۰۲۰ بتوانم از لحاظ رنکینگ جهانی جایگاه نخست را کسب کنم تا از این طریق مجوز حضور در بازی‌های جهانی را کسب کنم. به نظر خودم به دست آوردن سهمیه بازی‌های جهانی از خود المپیک سخت‌تر است، اما به هر تلاش می‌کنم این امر را میسر سازم. اگر چه مسئولان برای موفقیت ورزشکاران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، اما باید زحمت آن‌ها بیشتر شود تا دست به دست هم بدهیم پرچم کشورمان در بازی‌های جهانی به اهتزاز در بیاورد.

علیپور در پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی به چه شکلی تمرین می‌کند، گفت: شرایط برای تمرین کردن سخت است، اما بیشتر تمریناتم در منزل است و در این وضعیت باید آمادگی خودم را حفظ کنم، اما چاره‌ای نیست. خوشبختانه برخی باشگاه‌ها خصوصی هستند و در آنجا تمرین می‌کنم. رئیس تربیت بدنی استان قزوین هم به من لطف کرده سالنی در اختیارم گذاشته تا در آنجا به تمرین بپردازم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *