رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

موسوی: به فراتر از حضور در المپیک فکر می‌کنم

10:20 - 24 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۵۶۱۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش بوکس گفت: کار من تازه از الان شروع شده زیرا به فراتر از حضور در المپیک فکر می‌کنم.

سید شاهین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص سهمیه المپیکی که کسب کرد، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که زحماتم نتیجه داد، از موقعی که پیراهن مقدس تیم ملی را پوشیدم تاکنون به دنبال این بودم که در المپیک حضور داشته باشم. امسال سال خوبی برای من بود و توانستم مدال برنز آسیا را به دست بیاورم و در کنار آن در مسابقات جهانی نفر پنجم شوم و در مسابقات گزینشی المپیک هم سهمیه را کسب کنم. 

وی ادامه داد: در این مسابقات چهار مبارزه انجام دادم در بازی نخست حریف ژاپنی را بردم اما در بازی دوم مقابل بوکسوری از چین شکست خوردم که خیلی‌ها معتقد بودند حق من در آن دیدار شکست نبود. در جدول شانس مجدد حریفانی از ازبکستان و مغولستان را از پیش‌رو برداشتم. واقعا سه مسابقه خیلی سخت را بردم. به هر جهت شکست دادن بوکسورهای ازبکستانی خیلی سخت است. مقابل حریف مغولستانی در گذشته متحمل شکست شده بودم، اما در رقابت‌های گزینشی از او انتقام گرفتم. خوشحالم بوکسور ژاپنی را هم بردم. هر بازی برای من حکم یک فینال را داشت اما خدارا شکر می‌کنم که توانستم سهمیه المپیک را کسب کنم. کار من تازه از الان شروع شده زیرا به فراتر از حضور در المپیک فکر می‌کنم.

ملی‌پوش بوکس در خصوص شرایط این تیم در مسابقات گزینشی المپیک تصریح کرد: ما یک تیم بسیار متحد و یکدل بودیم. کادرفنی بسیار خوبی بالا سر ما بود. من در چهار یا پنج سالی که در تیم ملی حضور دارم با مربیان زیادی کار کرده‌ام و تمامی آنها برای من زحمت کشیده‌اند، اما با این وجود این تیمی که امسال داشتیم خیلی متحد بود. تمام بوکسورها از جان دل برای یکدیگر مایه می‌گذاشتند. حق تیم ما این بود حداقل سه سهمیه بگیریم زیرا  امید احمدی‌صفا هم با ناداوری نتواست سهمیه المپیک را بگیرد. اما باز هم خوشحالم که این تیم به حداقل آن چیزی که لیاقتش را داشت، رسید و به نظرم کسب دو سهمیه حاصل کار تیمی و گروهی بود. 

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار دارم مسئولان ورزش کشور نگاه ویژه‌ای به رشته بوکس داشته باشند. ما که سهمیه المپیک گرفتیم باید از طرف مسئولان حمایت شویم تا بتوانیم با روحیه و انسجام بیشتری هدف خودمان را پیش ببریم تا ان‌شاءالله بتوانم در المپیک توکیو مدال‌آوری کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *