جزئیات ۴ تصادف منجر به فوت در یک هفته

9:47 - 24 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۵۶۰۲
سرهنگ مومنی جزئیات تصادفاتی که در یک هفته، باعث فوت ۴ شهروند شد را تشریح کرد.

سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه ، با اشاره به جزئیات تصادفات هفته گذشته شهر تهران گفت:در هفته گذشته تعداد ۴ مورد تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران را شاهد بودیم که ۱ نفر عابر پیاده،۱ نفر راننده کامیون،۱ نفر سرنشین خودرو،۱ نفر موتورسوار در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات جان خود را از دست دادند.

وی افزود: تصادف اول  ساعت ۰۰:۳۰دقیقه بامداد روز یکشنبه در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی محدوده خجیر رخ داد. در این حادثه یک دستگاه کامیون در حال دور زدن بوده که با سواری مزدا که در همان مسیر در حال حرکت بوده برخورد و سرنشین سواری مزدا فردی مونث حدوداً ۳۰ ساله در محل حادثه فوت می‌ کند.

سرهنگ مومنی ادامه داد: تصادف دوم ساعت ۱۴:۴۰ دقیقه روز سه شنبه مورخه ۹۸/۱۲/۲۰ در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان ورودی به مرتضی گرد (داخل محوطه کارگاهی مربوط به شهرداری تهران) به وقوع پیوست.  در این تصادف، یک دستگاه غلطک با یکی از کارگران برخورد که در اثر شدت ضربه وارده کارگر که فردی مذکر حدوداً ۳۰ ساله در محل جان خود را از دست داد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت درباره تصادف سوم اظهار کرد: تصادف سوم  ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه سه شنبه مورخه ۹۸/۱۲/۲۰در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید تندگویان رخ داد. در این حادثه  یک دستگاه کامیون بنز در حال حرکت بوده که به علت تخطی از سرعت راننده قادر به کنترل وسیله نبوده و با گاردریل رفیوژ میانی برخورد و پس از شکستن ۳ شاخه گاردریل به پهلو چپ واژگون و راننده کامیون بدلیل نبستن کمربند ایمنی از شیشه جلو به بیرون پرتاب که در اثر برخورد سر با جدول در محل حادثه فوت می کند.

وی درباره آخرین تصادف فوتی این هفته پایتخت ادامه داد: تصادف چهارم  ساعت ۰۲:۰۰ بامداد امروز پنجشنبه مورخه ۹۸/۱۲/۲۲ در مسیر غرب به شرق تونل نیایش رخ داد. در این تصادف  یک دستگاه موتورسیکلت سنگین به علت تخطی از سرعت راننده قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده و با دیواره بتنی تونل برخورد که در اثر شدت ضربه ترک نشین موتورسیکلت فردی مذکر حدوداً ۲۹ ساله در محل حادثه فوت می‌ کند. همچنین راننده نیز فردی حدوداً ۳۰ ساله توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل می‌گردد.


سرهنگ مومنی  به رانندگان موتورسیکلت توصیه کرد: در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده نمایند و از تردد در داخل تونل‌ها خودداری نمایند. همچتیت  رانندگان وسایل نقلیه نیز با سرعت مطمئنه در سطح معابر حرکت نمایند که در صورت وقوع خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل نمایند.


وی  در پایان به کلیه کاربران ترافیک توصیه کرد:  رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قرار دهند و به توصیه‌های ایمنی کارشناسان پلیس راهور توجه نمایند تا سفر‌های بدون حادثه‌ای داشته باشند و شاهد کاهش حوادث دلخراش در سطح معابر شهر تهران باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *