رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

در صورت برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال هیچ بازنشسته‌ای نمی‌توانست در آن شرکت کند

13:34 - 23 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۵۴۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش می‌گوید در صورت برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال هیچ بازنشسته‌ای نمی‌توانست در آن شرکت کند.

به گزارش گروه ورزشی ، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، در برنامه ورزش و مردم که امروز (جمعه) از شبکه اول سیما پخش شد، در ارتباط با انتخابات فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: در صورت برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال هیچ بازنشسته‌ای نمی‌توانست در آن شرکت کند. ما ورود فیفا به موضوع اساسنامه فدراسیون فوتبال را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد. سئوال مهم این است اگر اساسنامه فعلی مورد تایید فیفا نیست تکلیف منتخبان فعلی چیست و چگونه باید آن را تفسیر کرد؟ برای حل مشکل اساسنامه فوتبال نیاز به همکاری ملی و داخلی داریم در وزارت ورزش و جوانان تابع قواعد بین المللی هستیم در عین حال حافظ حقوق ورزش و منافع و مصالح ملی هستیم.

علی‌نژاد درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه مجامع دو باشگاه تشکیل شد و گزارش‌های حسابرسی مورد تایید قرار گرفت. با همکاری سازمان خصوصی امیدواریم خیلی زود واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال سال آینده صورت گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *