مدافع یوونتوس کرونا گرفت

11:10 - 22 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۵۲۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
با اعلام باشگاه یوونتوس، مدافع میانی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، ویروس کرونا که این روز‌ها به جان بسیاری از کشور‌های جهان افتاده، گریبان کشور ایتالیا را هم گرفته است.

بر همین اساس، چند روز پیش نخست وزیر این کشور اعلام کرد که تمام رقابت‌های ورزشی ایتالیا از جمله سطح اول فوتبال باشگاهی این کشور (سری‌آ) هم به حالت تعلیق درمی‌آید تا پس از عادی شدن شرایط، دوباره این مسابقات آغاز شود.

در این میان، باشگاه یوونتوس در خبری به صورت رسمی اعلام کرد که دنیله روگانی، مدافع میانی این تیم پس از اینکه علائم مشکوک به ویروس کرونا داشت، تست‌های این بیماری را پشت سر گذاشته و تست وی مثبت بوده است.

روگانی اولین بازیکن فوتبال در سری‌آ است که به ویروس کرونا مبتلا شده است. باشگاه یوونتوس همچنین اعلام کرد که مراقبت‌های لازم از این بازیکن در حال انجام و او مشغول طی کردن مراحل درمانی خود است.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که یوونتتوس روز سه‌شنبه باید در تورین به مصاف تیم لیون در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برود. از طرفی، مسابقات سری‌آ به حالت تعلیق درآمده و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و کادرفنی یووه در نبود روگانی از کدام بازیکن استفاده می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *