هزاران بسیجی سیستان و بلوچستان برای مقابله با کرونا وارد میدان شدند

16:34 - 20 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۴۷۲۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۳ هزار بسیجی استان در قالب طرح ملی «رزمندگان مدافع سلامت» در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان وارد میدان شدند.

/به گزارش گروه سیاسی ، به نقل از سپاه‌نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بیش از ۲۳ هزار بسیجی استان سیستان و بلوچستان در قالب طرح ملی "رزمندگان مدافع سلامت" از امروز در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان وارد میدان شدند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: تعدادی از بسیجیان در قالب این طرح به صورت تیم‌های چهار نفره کار آموزش و غربالگری ویروس کرونا را بر عهده دارند که هر تیم جمعیت ۵۰۰ نفری از محلات استان را پوشش می‌دهند و حدود ۴۰۰ نفر از امدادگران خواهر بسیجی آماده هستند تا در صورت نیاز به کمک پرستاران بشتابند و همه این اقدامات با همکاری کادر بهداشت و درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان سیستان و بلوچستان تاکنون بیش از ۱۳۰ هزار ماسک میان مردم مناطق محروم استان توزیع کرده‌اند و اینگونه اقدامات تا زمان کنترل موج کرونا در استان ادامه دارد و بسیج در هر عرصه‌ای که نیاز باشد در این راستا ورود خواهد داشت.


برچسب ها: کرونا بسیج

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *