فخری: در بخش تیمی هدفمان حضور در جمع هشت تیم برتر بود

0:01 - 21 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۴۵۸۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی سابر گفت: فضل‌الله باقرزاده قول داده پاداش خوبی تهیه و در راستای المپیکی‌شدن تیم ملی به سابریست‌ها پرداخت کند.

پیمان فخری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره‌ی عملکرد تیم شمشیربازی سابر ایران در جام جهانی لوکزامبورگ اظهار داشت: با وجود این که من و مجتبی عابدینی در جام جهانی لوگزامبورگ حضور نداشتیم، اما در بخش انفرادی عملکرد بچه‌ها خیلی خوب بود. علی پاکدامن و محمد فتوحی در حضور ۱۷۰ شمشیرباز توانستند به جدول ۱۶ نفر برتر صعود کنند. پاکدامن بعد از مدت‌ها خوب بازی کرد و توانست ابراگیموف قهرمان جهان را شکست دهد و برابر دیگر شمشیرباز روسیه با اختلاف یک امتیاز شکست بخورد. فتوحی هم خوب بود، اما محمد رهبری متاسفانه آن طور که باید چندان درخشان نبود.

وی درباره عملکرد تیم ایران در بخش تیمی هم گفت: در قسمت تیمی هدف ما حضور در جمع هشت تیم برتر بود و بنا به دلایلی که شگردهای مربی است تصمیمی برای حضور در مراحل بالاتر نداشتیم. در رنکینگ جهانی در جایگاه هفتم هستیم اما از آنجایی که بین روسیه و فرانسه تنها یک تیم راهی المپیک خواهد شد به جایگاه ششم صعود خواهیم کرد. در مسابقات مادرید هم اگر شرکت کنیم فقط در انفرادی به رقابت می‌پردازیم. 

سرمربی تیم ملی سابر در خصوص عدم حضور این تیم در جام جهانی مجارستان تصریح کرد: از آنجایی که سهمیه تیمی ما برای حضور در المپیک توکیو قطعی شده حضور ما در المپیک حتی با وجود شرکت نکردن در جام جهانی بوداپست به خطر نخواهد افتاد. البته در بخش انفرادی عدم حضور مجتبی عابدینی باعث خواهد شد تا او در رنکینگ جهانی دچار تنزل شود.

فخری در پاسخ به این سوال که چه زمانی مسئولان فدراسیون شمشیربازی پاداش المپیکی شدن اعضای تیم سابر را پرداخت خواهند کرد، گفت: فضل‌الله باقرزاده قول داده پاداش خوبی تهیه و به سابریست‌ها پرداخت کند.

وی در خصوص اینکه چه زمانی اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد، گفت: فعلا اردوها را تعطیل کرده‌ایم. بچه‌ها پیش از شیوع کرونا در اردو بودند و بعد از آن اردوها تعطیل شد و اکنون هم به صورت انفرادی تمرین می‌کنند تا زمانی که شرایط بهتر شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *