آخرین وضعیت جایگاه‌های سوختی که از مدار خارج شدند/ صف‌های طولانی پمپ‌بنزین در جاده چالوس و اتوبان تهران-قم

12:39 - 25 تير 1394
کد خبر: ۶۰۴۴۲
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
خبرگزاری میزان: رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور با اشاره به اینکه در جایگاه های سوخت جاده چالوس و قم همچنان تراکم وجود دارد، گفت: مشکل سراسری توقف در عرضه بنزین تا امروز بعدازظهر به طور کامل رفع خواهد شد.
آخرین وضعیت جایگاه‌های سوختی که مدار خارج شدن/ صف طولانی پمپ بنزین در جاده چالوس و قمبیژن حاج محمدرضا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، اظهار کرد: ساعت 2 بامداد جایگاه های سوخت کل کشور از مدار ارائه خدمات خارج شدند که با پیگیری های صورت گرفته اولین استانی که به مدار بازگشت تهران بود.

وی ادامه داد: ساعت 8 صبح امروز تمام جایگاه های سوخت تهران به مدار ارائه خدمات بازگشتند و مقداری از شلوغی جایگاه ها در اطراف تهران کاسته شد.

زیان های وارده کم است
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور تصریح کرد: برای مرداد ماه سال جاری طرحی به منظور تغییر در عرضه مجاری نفت و گاز داشتیم که اول مرداد ماه باید اجرایی می شد اما روز گذشته در کد گذاری مشکلی ایجاد می شود که ضرر زیادی به سیستم وارد نشده است.

حاج محمدرضا گفت: با قطع سیستم ساعت 2 بامداد با شرکت پخش فرآورده های نفتی برای پیگیری موضوع تماس گرفتم که تمام جایگاه های کشور از مدار خارج شده بودند.

وی ادامه داد: در حالت عادی زمانی که در دستگاه کدگذاری مشکلی ایجاد می شود زمان رفع آن 24 ساعت است اما در تهران هشت صبح این مشکل برطرف شد.

تا ساعت 14 مشکل برطرف می شود
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور گفت: طبق آخرین اطلاعات حدود 95 درصد مشکل برطرف شده است اما به طور کلی تا ساعت 14 باید مشکل کامل رفع شود.

وی در خصوص شلوغی جایگاه های سوخت نیز گفت: در اطراف تهران شلوغی رفع شد اما یک مشکل در جاده داریم که نهایتا تا ساعت 14 امروز برطرف می شود.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور تصریح کرد: در محدوده داخلی شهر تهران و در انتهای خطوط خروجی تهران یک مقدار تراکم داریم اما در حال کاهش است.

اتفاقی که در بدترین زمان ممکن رخ داد
وی افزود: باید به اطلاع شهروندان برسانم که کمبود فرآورده و کمبود کارگر نداریم، به طور کلی هیچ اشکالی نداشته ایم اما این اتفاق در بدترین زمان رخ داد و اکنون شاهد شلوغی پمپ بنزین های جاده قم و چالوس هستیم که تا امروز مشکل برطرف می شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *