بلاتکلیفی حبیبی برای بازگشت به ترکیه

13:35 - 18 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۳۸۵۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: برای یک هفته به ایران آمده بودم اما با لغو پروازها ماندگار شدم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال حدود دو هفته پیش در روزهای پایانی دوره مربیگری بین‌المللی در تهران حضور داشت تا اقدامات لازم را جهت اخذ روادید مجارستان برای شرکت در سمینار بین‌المللی مدرسین جهان انجام دهد. با این حال، لغو پروازهای ایران به سمت برخی از کشورها موجب شده تا او از حضور در سمینار بین‌المللی مدرسین جهان باز بماند.

علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ضمن تایید این خبر اظهار داشت: برای اخذ روادید مجارستان جهت شرکت در سمینار بین‌المللی مدرسین جهان و همچنین حضور در روزهای پایانی دوره مربیگری بین‌المللی به تهران آمدم اما متاسفانه شیوع ویروس کرونا موجب شد تا از حضور در سمینار فدراسیون جهانی باز بمانم.

وی افزود: با این وضعیت به خاطر لغو کلیه پروازها در ایران ماندگار شدم. امیدوارم مردم عزیزمان در این شرایط بسیار حساس و بحرانی مثل همیشه با اراده‌ای قوی با رعایت همه اصول ایمنی، بهداشتی و پزشکی از این بحران عبور کنند. همچنین از کلیه پزشکان، پرستاران و دست اندرکارانی که سلامتی خود را برای حفظ جان مردم به خطر انداختند و در خط مقدم این مبارزه قرار دارند تا از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم، سپاسگزارم. آرزو دارم سال جدید را با سلامتی و حال خوبی آغاز کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *