اقدام رانندگان با شنیدن آژیر آمبولانس در تونل

8:10 - 17 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۳۴۳۶
رانندگان چینی در داخل یکی از تونل‌های بزرگراه‌های این کشور به محض شنیدن صدای آژیر آمبولانسی که در حال انتقال یک بیمار به بیمارستان بود سریعا مسیر را باز کردند.

اقدام تحسین برانگیز رانندگان با شنیدن آژیر آمبولانس در تونلبه گزارش گروه فضای مجازی ، به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از نکاتی که رانندگان باید به آن توجه داشته باشند بازگشایی مسیر در هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس است. آژیر کشیدن آمبولانس به معنای انتقال یک بیمار اورژانسی و بدحال به بیمارستان است و راننده آمبولانس با فعال کردن صدای آژیر از راننداگان می‌خواهد تا مسیر را برای عبور او باز کنند.

خوشبختانه اکثر رانندگان عزیز کشورمان به این نکته مهم توجه دارند و با شنیدن صدای آژی بلافاصله خودروی خود را به حاشیه خیابان یا جاده منتقل کرده و راه برا برای عبور آمبولانس باز می‌کنند.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام مشابه رانندگان چینی را در یکی از اتوبان‌های این کشور با شنیدن صدای آژیر آمبولانس را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود با وجود آنکه رانندگان در داخل تونل در حال رانندگی هستند با شنیدن صدای آژیر بلافاصله به اطراف حرکت کردن و مسیر را برای عبور آمبولانس باز می‌کنند. نکته جالب اینکه پس از کنار رفتن خودرو‌ها برای عبور آمبولانس هیچ یک از رانندگان از فرصت سوءاستفاده نکرد و به دنبال آمبولانس راه نیفتاد. این در حالی است که در چنین مواقعی بدون شک به دلیل شلوغ بودن مسیر مقابل آمبولانس، کوچکترین ترمز ناگهانی احتمال وقوع تصادف زنجیره‌ای را بالا می‌بَرَد.

گفتنی است؛ این اتفاق در تاریخ ۸ فوریه و در یکی از اتوبان‌های شهر " نانجینگ" واقع در شرق چین رخ داد.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2509257_413.mp4']

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *