نامداری: تعطیلی لیگ به سایپا ضربه می‌زند اما چاره‌ای نیست

14:40 - 15 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۳۱۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: تعطیلی مسابقات به ضرر سایپا است چون ما نمی‌توانیم در این وقفه تمرین داشته باشیم و تیم را ترمیم کنیم.

اشکان نامداری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در ارتباط با وضعیت فعلی تیم فوتبال سایپا گفت: تعطیلی مسابقات به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا به سایپا ضربه می‌زند، چون ما نمی‌توانیم تمرین کنیم تا تیم خود را ترمیم کنیم. وقفه در مسابقات در شرایطی خوب است که تیم‌ها بتوانند تمرین کنند تا نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

وی در ادامه در خصوص تعطیلی تمرینات سایپا، تصریح کرد: در شرایط فعلی بازیکنان آرامش روحی و روانی ندارند و به دلیل اینکه بچه کوچک یا والدین پیر دارند، می‌ترسند به تمرین بیایند و به همین دلیل فعلا تمرینات سایپا تعطیل است. ما در ابتدای لیگ هم از وقفه مسابقات ضربه خوردیم. لیگ نوزدهم ۴۵ روز دیر شروع شد و ما که تمریناتمان را شروع کرده بودیم به دلیل فرسایشی شدن تمرینات، آمادگی خود را در شروع لیگ از دست دادیم.

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال سایپا پیرامون شروع ضعیف این تیم در فصل جاری، افزود: این موضوع باعث شد ما امتیازات زیادی را در ابتدای لیگ نوزدهم از دست بدهیم. در آن سو تیم‌هایی که تمریناتشان را دیر شروع کرده بودند در شروع فصل جاری به آمادگی رسیدند. این وقفه هم مثل هماتن موقع است.

نامداری در پایان در مورد آینده تیم فوتبال سایپا، خاطرنشان کرد: اولین بازی ما بعد از پایان تعطیلی مسابقات، با استقلال است و فکر می‌کنم آنها هم مثل ما، چون تمرین نمی‌کنند در آمادگی کامل نباشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *