پیرجهان: چرا باید هزینه‌ اردوهایم را خودم پرداخت کنم؟/ خودم را در فینال المپیک می‌بینم

8:45 - 16 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۲۸۶۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش دوومیدانی گفت: تمریناتم طوری است که خودم را در فینال المپیک می‌بینم و انتظار دارم فدراسیون و کمیته ملی المپیک از من حمایت کنند نه اینکه از من حمایت نکنند.

مهدی پیرجهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص انتظاراتش از فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت:  در شرایطی تمریناتم را پیگیری می‌کنم که یک ماهی می‌شود قرار شده برای من پول واریز کنند اما این اتفاق رخ نداده است. من مثل برخی ورزشکاران دنبال خودنمایی نیستم که از خودم ویدئو تهیه کنم و به انتقاد از فدراسیون بپردازم.

وی ادامه داد: متاسفانه ورزشکاران سلیقه‌ای رفتار می‌کنند. کسی که نزدیک به سهمیه المپیک است نباید این رفتارها با او شود. از فدراسیون نخواستم تا در این شرایط سخت اقتصادی برای من اردوی برون مرزی تدارک ببیند اما به نظر می‌رسد مسپولان چندان علاقه‌مند به هزینه کردن برای ورزشکاران نیستند.

ملی‌پوش دوومیدانی گفت: با این اتفاقاتی که در حال رخ دادن است انگیزه زیادی برای تمرین کردن ندارم. اگر مسئولان به ورزشکاری قول می‌دهند باید به آن پایبند باشند. من هزینه‌های اردو را خودم پرداخت می‌کنم. اکنون در سر دوراهی اینکه از چه طریقی باید در ادامه مسیر تمریناتم را پیش ببرم مانده‌ام. تمریناتم طوری است که خودم را در فینال المپیک می‌بینم و انتظار دارم فدراسیون و کمیته ملی المپیک از من حمایت کنند نه اینکه از من حمایت نکنند.

پیرجهان در پایان با اشاره به اینکه موظف نیست هزینه‌های تمرینی‌اش را خودش از جیب پرداخت کند، گفت: چرا باید من که یک ورزشکار هستم از جیب هزینه‌های تمرینی‌ام را پرداخت کنم. در این پنج ماهی که در اردو حضور دارم تنها دو ماه به من حقوق پرداخت کرده‌اند. تا زمانی که شرایط خوب باشد مسئولان بدون مشکلی جواب تلفن خود را می‌دهند اما در سایر موارد شرایط بر وفق مراد آنها نباشد تمایلی ندارند از اینکه بخواهند برای ما شفاف‌سازی کنند. مربی من قراردادی با فدراسیون ندارد و به نظرم مسئولان بین ورزشکاران سلیقه‌ای عمل می‌کنند. مربی من بهترین نتایج را در این ماه‌های اخیر کسب کرده اما حتی یک ریال هم از فدراسیون دریافتی نداشته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *