رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عيدانه"كلاه قرمزی"به مناسبت عيد سعيد فطر

13:22 - 24 تير 1394
کد خبر: ۶۰۲۸۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: شبکه دو به مناسبت عید سعید فطر با تدارك سه فيلم سينمايی جديد و پخش ويژه برنامه‌هايی مانند مجموعه عروسكی "كلاه قرمزی"،‌"قبول باشه"،"شب‌های روشن" و "كوی محبت"ميهمان خانه مخاطبان خود می‌شود.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون "کلاه قرمزی" با دوستان عروسکى جذاب و شيرين خود مانند اعیاد گذشته در عيد سعيد فطر نيز به شبکه دو می‌آيد تا با ماجراهاى شاد و تدارك بخش‌های متنو عی لحظه‌های پرنشاطی را برای مخاطبان تلويزيون رقم بزند.
 
ویژه برنامه کلاه قرمزی در روز عید فطر شنبه و يكشنبه از 13 و 35 دقيقه ازشبکه دو پخش می شود.
 
همچنين ويژه برنامه "قبول باشه"به تهيه‌كنندگی فريدالدين نيكجو به مناسبت عید سعید فطر میزبان مهمانانی ویژه خواهد بود.
 
اين برنامه شنبه و يكشنبه در ساعت هاي 17 و 30 دقيقه، 19 و 30 دقيقه و 22 با تدارك بخش‌های متفاوت‌تری نسبت به ماه مبارك رمضان روی آنتن می‌رود.  
 
برنامه شبانگاهى "شب‌های روشن"نيز در این دو شب بخش‌های مختلف برنامه‌اش را معطوف به عيد فطر كرده است؛‌ اين ويژه برنامه شنبه و يكشنبه در ميهمانی شبانه خود خانواده‌های ايرانی را گردهم می‌آورد تا پس از یکماه روزه داری، عبادت و عبودیت، راز و نیاز، فرا رسيدن عید فطر را در كنار آنها جشن بگيرد.  
 
این برنامه شنبه و یکشنبه از ساعت 24 پخش می‌شود.
 
برنامه "کوی محبت"با تهیه‌کنندگی و اجراي سیدمصطفی موسوی در عيد فطر از كربلای معلی پخش خواهد شد.  
 
این برنامه كه بخش‌های مختلف خود را به آداب و اعمال عيد فطر متمركز خواهد كرد، در روز شنبه ساعت 12 و 15 دقيقه و يكشنبه در ساعت‌هاي 1 و 25 دقيقه بامداد و 12 و 15 دقيقه  روی آنتن شبكه دو می‌رود. 
 
 
فيلم‌هاي سينمايي شبكه دو در تعطيلات عيد فطر  
 
  
 در تعطيلات عيد سعيد فطر سه فيلم‌ سينمايي جديد«ميني بوس»، ‌»ماه عسل يوناني» و «زبان مادري» از شبكه دو پخش مي شوند .
 
«ميني بوس» به كارگرداني محسن زارعیان درباره يك گروه فیلمبرداری است که براي كار به خارج از شهر رفته اند، اما هنگام بازگشت نیکو، بازیگر خردسال فیلم را جا می گذارند...
 
اين فيلم سينمايي در ژانر كودك و نوجوان ساخته شده و روز عيد فطر از ساعت 8 و 30 دقيقه پخش مي شود.  
 
فيلم سينمايي «ماه عسل يوناني» به كارگرداني حامد امرایی و تهيه كنندگي مهدی حیدری نيز شنبه از ساعت 14 و 30 دقيقه روي آنتن مي رود.
 
اين فيلم با بازي حديث فولادوند،  نیما شاهرخ شاهی،  میرطاهر مظلومی‌، خشایار راد، افسانه ناصری،  فرحناز منافی  ظاهر ، بیژن پیشدادی، پیامصوفی، امیرزمستانی و رخساره شجاع الدین توليد شده و درباره زوج جوانی است که  تصمیم دارند پس از عروسی برای ماه عسل به یونان بروند، اما در شرايطي قرار مي گيرند كه ماجراهای بامزه‌اي را برای آنها رقم زده ودردسرهایی را برایشان ایجاد می کند.
 
همچنین فیلم سینمایی «زبان مادری» به کارگردانی گائوری شینده و تهیه کنندگی ایلانا  روسین، يكشنبه،  ساعت  14 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش خواهدشد.
 
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ساشی آشپزی ماهر و زنی خانه‌داراست که به علت متفاوت بودن زبان اداری هند با زبان مادری‌اش، مورد تمسخر بچه‌هایش قرار می‌گیرد تا اينكه خواهرش  که در کشور دیگری  زندگی می‌کند  از او برای شرکت و کمک در مراسم عروسی دخترش دعوت می‌کند و ساشی به تنهایی راهی این سفر می‌شود.  
 
مکس تیدوف و آنیکا دوبرا در فیلم سینمایی «زبان مادری» محصول كشور هند بازی کرده اند.



 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *