رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تشکیل ۳ پرونده در رابطه با احتکار و گرانفروشی اقلام بهداشتی در خوزستان

16:24 - 13 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۲۵۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین مرادی از برخورد قاطع، شدید و بدون اغماض دستگاه قضایی خوزستان با محتکران، گرانفروشان و اخلال گران مواد بهداشتی و همچنین از تشکیل ۳ پرونده در این خصوص در دادگاه انقلاب این استان خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای شبانه روزی مدافعان عرصه پزشک و سلامت، از برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی استان با محتکران ، گرانفروشان و اخلال گران مواد بهداشتی خبر داد و اظهار داشت: دستگاه قضایی همچون گذشته در کنار مردم هست و با کسانی که در نظام توزیع مواد بهداشتی و مایحتاج پزشکی اخلالی یا احتکار کنند به اشد مجازات برخورد خواهد کرد و ذره ای از حق و حقوق مردم کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: پیرو دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر برخورد شدید با افراد سودجو، با ورود به موقع دستگاه قضایی خوزستان تا الان ۳ پرونده در بحث احتکار و گرانفروشی به اداره کل تعزیرات ارجاع و ۳ پرونده دیگر در دادگاه انقلاب استان تشکیل شده و همچنین شعبه بازپرسی ویژه برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی با هشدار به کسانی که اقدام به سودجویی در موضوع مواد پزشکی و بهداشتی داشته باشند، خاطرنشان کرد: طبق قانون کسانی که اخلال در نظام توزیع مواد بهداشتی و مایحتاج پزشکی و به قصد مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران باشند مجازات آنها مفسد فی الارض و حکم آنان اعدام خواهد بود و در غیر اینصورت بین ۵ الی ۲۰ سال زندان برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: مردم عزیز خوزستان می توانند شکایت های خود در این مورد به دادستانها و ادارات تعزیرات سراسر استان مراجعه کنند و مطمئن باشند که دستگاه قضایی استان به شکایتهای آنان در اسرع وقت رسیدگی و با محتکرین و اخلال گران برخورد خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *