رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چلسی به مدافع برزیلی پورتو نزدیک شد

15:28 - 13 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۲۵۴۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
باشگاه چلسی فرصت خوبی برای به خدمت گرفتن مدافع ۲۷ ساله پورتو دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، طبق گزارش روزنامه انگلیسی «سان» الکس تلس، پیشنهاد باشگاه پورتو را برای تمدید قرارداد رد کرده و همین موضوع احتمال پیوستن این مدافع چپ برزیلی به باشگاه چلسی را در پایان فصل جاری قوت بخشیده است.

قرارداد تلس تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ با باشگاه پورتو اعتبار دارد، اما این مدافع ۲۷ ساله که مدت‌ها است مورد توجه چلسی قرار دارد، پیشنهاد تمدید قرارداد مسئولان پورتو را رد کرده و همین موضوع احتمال جدایی این بازیکن را در پایان فصل جاری قوت بخشیده است.

گفته می‌شود باشگاه پورتو می‌تواند فروش این مدافع برزیلی را به سال آینده موکول کند، اما در این صورت تلس بصورت بازیکن آزاد از این باشگاه جدا خواهد شد و اگر این باشگاه پرتغالی خواهان دریافت سود از انتقال این بازیکن باشد، باید پایان فصل جاری با درخواست جدایی تلس موافقت کند.

در صورت پیوستن تلس به چلسی، جایگاه بازیکنانی مانند مارکوس آلونسو و امرسون پالمیری در معرض خطر قرار خواهد گرفت، زیرا فرانک لمپارد، سرمربی آبی‌های لندن قصد دارد تغییراتی را در این پست ایجاد کرده و بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد.

الکس تلس فصل جاری در مجموع ۳۹ بازی برای پورتو به میدان رفته و موفق شده ۱۰ گل به ثمر برساند و ۹ پاس گل هم برای همبازیانش فراهم کند.


برچسب ها: چلسی پورتو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *