مهردلان: به دلیل بدقولی مسئولان فدراسیون دوومیدانی اردو را ترک کردم

7:55 - 14 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۲۳۹۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
عضو تیم ملی دوومیدانی گفت: معتمعدی آدم خوبی باشد، اما با این وجود از برش چندان زیادی در فدراسیون دوومیدانی برخوردار نیست.

شاهین مهردلان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در واکنش به صحبت‌های سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: پس از جلسه‌ای که به همراه مربی‌ام با سرپرست دبیر فدراسیون دوومیدانی برگزار کردیم آنها به من گفتند با خیال راحت بروم و به تمریناتم ادامه بدهم اما متاسفانه تاکنون هیچ کدام از تعهدات آنها نسبت به من عملی نشده است.

وی افزود: حرف‌های معتمدی را درباره خودم که گفته همه چیز رو به راه است تکذیب می‌کنم، زیرا تمام پیام‌های رد و بدل شده بین من، مربی‌ام و سرپرست دبیری فدراسیون موجود است. تاکنون بالای ۲۰ بار به مسئولان گفته‌ام که در اردو مشکل دارم. اما متاسفانه گوش شنوایی از طرف آنها وجود نداشته است. خزانه‌دار فدراسیون می‌گوید پولی نداریم تا بخواهیم به تو پرداخت کنیم و من هم به همین دلیل مجبور شدم اردو را ترک کنم. معتمدی آدم خوبی است، اما با این وجود از برش چندان زیادی روی خزانه‌دار فدراسیون برخوردار نیست چون بر خلاف میل نظر او رفتار می‌کند.

ملی‌پوش پرتاب وزنه دوومیدانی گفت: واقعا روی من فشار زیاد است و چنانچه فدراسیون به تعهدات خودش نسبت به من در این دو ماه اخیر عمل می‌کرد من در شرایط بهتری قرار داشتم. به هر حال منتظر هستم تا ببینم چه کسی رئیس فدراسیون می‌شود. انگیزه زیادی داشتم تا پس از دیدار با مسئولان فدراسیون به نحوی تمریناتم را دنبال کنم تا در ابتدا سهمیه المپیک را کسب کنم اما وقتی برخی مسئولان سر حرف خودشان نمی‌مانند با چه انگیزه‌ای باید تمرین کنم؟

مهردلان با گلایه از معتمدی که عنوان کرده وی فعالیت زیادی در فضای مجازی دارد، خاطرنشان کرد: اگر من اهل فضای مجازی بودم باید خیلی بیشتر از این‌ها فعالیت می‌کردم. تنها هدفم از انتشار این صحبت‌ها این بود که با مردم دردودل کنم و آنها را از مشکلات اخیرم با خبر کنم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *