مسیگر: در برزخ گیر افتادیم و نمی‌دانیم باید تمرینات را تعطیل کنیم یا خیر

15:55 - 12 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۲۰۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: فعلا یک هفته مسابقات را تعطیل کردند، اما نمی‌توانیم تمرینات را تعطیل کنیم و در برزخ گیر افتادیم.

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد تعطیلی یک هفته‌ای لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تعطیلات در شرایط فعلی به هیچ‌وجه به نفع تیم ما نیست چون سیر صعودی داریم. احساس می‌کنم شرایط فعلی به صلاح تیم شاهین نیست. با این حال برای حفظ سلامتی بازیکنان و سایر اعضای تیم جزو باشگاه‌هایی بودیم که درخواست تعطیلی مسابقات را ارائه دادیم.

وی ادامه داد: در هر مقوله‌ای اولین فاکتور سلامتی افراد است. با این حال لغو بازی‌ها تنها راه چاره نیست بلکه باید سلامت بازیکنان در تمرینات هم در نظر گرفته شود. این بیماری می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری به بار بیاورد. بحث فنی فوتبال در شرایطی که روند رو به رشدی داریم می‌تواند به کیفیت کار تیم ما لطمه بزند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با گلایه از تعطیلی موقتی و قطعی نشدن زمان تعطیلی لیگ، تصریح کرد: فعلا یک هفته مسابقات را تعطیل کردند اما نمی‌توانیم تمرینات را تعطیل کنیم. کلا در برزخ گیر افتادیم و نمی‌دانیم هفته بعد چه تصمیمی گرفته خواهد شد. ما الان می‌دانیم ۱۴ روز دیگر بازی داریم، ولی ممکن است این تصمیم بر حسب شرایط تغییر کند. باید بدانیم چند وقت مسابقات تعطیل است و بر اساس مدت تعطیلی تمرینات را برنامه‌ریزی کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *