رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف ۸ هزار دستکش مصرف پزشکی در یاسوج

9:48 - 12 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۱۹۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به دنبال فعالتر شدن گشت‌های کنترل، نظارت و بازرسی بر بازار تعداد ۸ هزار دستکش مصرف پزشکی در یاسوج کشف شد.
 کشف ۸ هزار دستکش مصرف پزشکی در یاسوجبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، اسماعیل مسعودی کوشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: با توجه به اینکه گشت‌های مشترک دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، کنترل، نظارت و بازرسی بر بازار تشدید شده، یک واحد صنفی کالای پزشکی با احتکار دستکش مصرف پزشکی شناسایی شده است.

 معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد در مورد احتکار و گرانفروشی گفت: در بازرسی از این واحد صنفی تعداد ۸ هزار دستکش احتکاری، کشف شده است.

 اسماعیل مسعودی کوشک افزود: در همین واحد صنفی تعداد زیادی ماسک کشف شد که با نظارت گشت مشترک در بین مردم توزیع شد.

این مقام قضایی در ادامه با اظهار اینکه، دستگاه قضایی با متخلفین و مجرمین در حوزه بهداشت و سلامت، خصوصاً کالا‌های پزشکی ضرورت نیاز امروز جامعه برخورد خواهد کرد، افزود: با توجه به هشدار‌هایی که دستگاه قضایی در خصوص برخورد با چنین صنوفی را داده بود، این واحد صنفی پلمپ شد.

 صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویر احمد نیز گفت: مردم هرجایی که اطلاع دارند احتکار انجام گرفته، میتوانند به دادستان مرکز استان و اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن و تجارت، سپاه فتح استان و اتاق اصناف گزارش نمایند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *